Blogger Etkinliği#8 : Ünlü Makyajı (Kadın)

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil  EceMerveÖzlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Erkek makyajından sonra bu beni pek sarmayacak, çünkü ben kendi yaptıklarımla yarışıyorum, her zaman daha iyisi olsun istiyorum ama işte bazen olmuyor, bu da onlardan biri mi gelin birlikte bakalım.
Önce nasıl seçtiğime, sonra kullandıklarıma sonra da bana bakalım:)


Bir türlü kendi makyajım gelmiyor yahu, o çok değişik olacak ya, ondan :))


Şimdi kullandığım malzemelerin neler olduğuna bakalım, sonra fotoğraflara geçeriz. :)


UD - Naked Basics
The Balm - Bahama Mama
Alix Avien - EyelinerPen
M.Asam - Magic Finish
Laura Mercier - Secret Concealer
Bobbi Brown - Correctur
Pastel - Rose #17
Rimmel London - Kate Moss #107
Rimmel London - Stay Matte
VS - Rimel
Essence - Kaş Kalemi
MAC- Technokohl
Takma Kirpik

Şimdi bakalım ne yapmışım;

Aslında amacım Türkan Şoray makyajıydı. Hiç olmadı, düşündüğüm gibi yapamadım. Ayrıca ilk defa takma kirpik takmayı denediğim için çok başarısız oldum. Sol gözümün iç tarafına bir türlü yapıştıramadım. Ne kadar zormuş kirpik takmak. Videolarda izliyorum, sanki rimel sürmek kadar kolay gözüküyordu :(

Ben sonuçtan memnun kalmadım ama zaman kısıtlılığından başka yapmaya fırsatım olmadı, o yüzden sizden özür diliyorum. Ayrıca geçen sefer ki en korktuğum (80'ler) demiştim meğersem yanılmışım. Bu en zoru geldi bana.:/






Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , , , ,

CONVERSATION

18 yorum:

  1. Bu mu basarisiz halin bayildim kizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çok teşekkür ederim, cidden ben hiç beğenmemiştim, çok mutlu olduuum:)

      Sil
  2. Vaaaaayyyyy Türkanım Şorayım çoooook güzel olmuşsun yaaaaa! Takma kirpiğin püf noktaları konusunda ayrıntılı görüşürüz buluşunca :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden anlat :/ O kadar zorlandım ki anlatamam yaklaşık 30-35 dk uğraştım, yine olmadı yine olmadı :(
      Çok teşekkür ederim bebeğim cınımmm:)

      Sil
  3. Rujun rengi ten rengine çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  4. Aaa neden ki, ben yazıya bakmadan fotoğraflara baktım, Türkan Şoray makyajı mı acaba bu dedim, olmuş bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin? Çok mutlu ettin beni çok teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Bu etkinlikler hiç bitmesinnnn çok keyifle takip ediyorum :) Bence gayet başarılı olmuşsun canım dudağın kenarındaki bene kadar yapmışsın harika :) Saçlar da şöyle iri iri dalga olsaydı eminim çok daha şahane olurdu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında saçlarım temiz olsaydı yapmayı düşünüyordum, bende kabartıp yandan toplayarak çözüm buldum bu işe :) Çok teşekkür ederim, ben de hiç bitsin istemiyorum:)

      Sil
  6. Türkan Şoray yazmasan bile ben anlardım bunun o olduğunu. Benzetmişsin oldukça kendine haksızlık etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzellik, Marilyn Monroe kadar olamasam da:))

      Sil
  7. farin rengi cok yakismish Ezgi.MASALLAH sana pozitiflik saciyorsun.hep boyle gulumse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum o :)

      Sil
  8. Türkan Şoray sanırım alt göz içine beyaz kalem sürüyordu. bence başarılı eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle fotoğrafları da var, ben birleştirdim :)

      Sil
  9. Telefondan girdiğim için yorum yazamamıştım .Sınıf arkadaşlarımla instagramda resimlerine bakarken .Dedim kime benziyor sizce burada ?Türkan Şoray dediler :D Yani demem o ki .Başarılısın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi misin kuzucum? Çok mutlu oldum gerçekten :**

      Sil