MİM : En Sevdiğin?

Merhabalar,

Yine en sevdiğim şeyle, bir mimle karşınızdayım. Cansu'ya beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum :) Bloğuna ulaşmak için tıktık. Şimdi bakalım mı cevaplarıma? :)

1 - En sevdiğin renk?

Yıllarca değişip durdu en sevdiğim renk; pembe, mor, siyah... Şu aralar en sevdiğim renk, kahverenginin her tonu:)

2 - En sevdiğin çiçek?

Öyle çiçek aşkım yoktur, koparılmasının taraftarı değilim. 

3 - En sevdiğin yemek/sebze/içecek?

Uzun zamandır en çok sevdiğim şey mantı. Her gün her öğün yerim hiç bıkmadan. Sebzeyle aram yoktur ama semizotu en sık yediğim sebzedir (3 ayda 1:]). En sevdiğim içecek su. Gün de 3-4 lt içiyorum :)

4 - En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?

Yabancı : Evanescence - Snow White Queen
Yerli : Emre Aydın - Dayan Yalnızlığım

5 - En sevdiğin komedyen?



Yabancı biri belki ama ; Jim Carrey

6 - En sevdiğin kız/erkek ismi?

Çok kararsızım bu konuda, öyle bir isim bulsam kesin çocuklarımın adı olacak. Hala yok yani :(

7 - En sevdiğin kitap?

Nietzsche Ağladığında

8 - En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?


Nejat İşler tabii :)


Audrey Tautou

9 - En sevdiğin yerli/yabancı film?

Yerli: Eşkıya
Yabancı : Amelie :)

10 - En sevdiğin yerli/yabancı dizi?

Yerli, şu sıralar hiç izlemiyorum ama eskilerden Çemberimde Gül Oya en sevdiğimdir.

Yabancı, eski tadı yok ama How I Met Your Mother demem gerekli :)

11 - En sevdiğin yerli/yabancı şehir?

Yerli, İzmir.
Yabancı, Venedik (En büyük hayalim)

12 - En sevdiğin gazete/gazeteci?

Gazete olarak uzun zamandır küçük gazeteleri okuyorum. İsim vermek istemiyorum.
Gazeteci olarak, erken kaybettiğimiz; Uğur Mumcu.

13 - En sevdiğin mevsim/gün/ay? 

Mevsim tabii ki kış :) Gün ay, doğum günüm derim o kadar indirgersek :)) 20 Şubat :)

14 - En sevdiğin kıyafet/kıyafet tasarımcısı/takı?

Tasarımcı yok, kıyafet olarak da gerçekten rahat edebildiğim şeyleri giymeyi seviyorum. Takı ise bileklikler her yere çarpıyor o yüzden takmayı sevmiyorum onun haricinde hepsi :)

15 - En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?

Makyaj malzemesi tabii ki, aydınlatıcı:) Bakım ürünü olarak da nemlendiricilerim. Bunlar olmadan olmaz :)

16 - En sevdiğin çizgi karakter ?


17 - En sevdiğin anı?

Mezuniyet törenimde sahnede olduğum anım :)

18 - En sevdiğin özelliğin?

Hep gülebilmem :)

19 - En sevdiğin his?

Sevdiceğimle hissettiğim.

20 - En sevdiğin canlı?

İnsanlar dışında mı? :) Kediler tabii ki :)


Özellikle oğlum :)

Ben deee ; Özlem'i ve Selin'i mimliyorum :)

Okuduğunuz için teşekkür derim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum: