Ürün İncelemesi#94 / #syafroditeventi Sponsorlarımız #5 : Babor

Merhabalar,

Bir süre ara verdiğim ürün incelemelerine devam ediyorum bugün. Yaklaşık 20 gündür kullandığım, Babor markasının nemlendiricisinden bahsedeceğim. Daha önce şurada bahsettiğim Diadermine'nin kreminden sonra ilaç gibi geldi bu bana. 15 ml'lik deneme boyu İnanır Grup tarafından #syafroditeventi'nde hediye edilmişti bize. İlk elime aldığımda ben bunu kullansam bile ne anlayacağım diye düşünmedim değil gramajından dolayı ama evet yukarıda yanlış okumadınız, 20 gündür kullanıyorum.


20 gündür kullanıyorum, muhtemelen bir 20 gün daha kullanırım. Benim buradan anladığım, krem bitirmek çok zor arkadaş :) Upuzun zaman kullanmak lazım :) 15 ml 1 aydan fazla gittiğine göre, matematiği size bırakıyorum :)

Şimdi gelelim krem hakkında düşüncelerime;

- 20 gündür yüzümde hiç bir SORUN YARATMADI.
- Nemlendirmesini ilk sürdüğünüz anda hissediyorsunuz.
- Çok aşırı bir portakal kokusu var ki, bu beni rahatsız etti. Kokuya hassasiyeti olanların uzak durması gerekiyor.
- Sabah kalktığımda (evet ben bunu makyaj sonrası sürüyorum, makyajımı da akşam çıkarıyorum) yüzümde nemlendirmesi kalmıyor.
- Çabuk emiliyor.
- Yoğun bir yapısı var.

Bu sıraladıklarıma bakarsak eğer benim çok beğendiğim bir ürün oldu. Her ne kadar kokulu ürünleri sevmesem de, her sürdüğümde "of ne koktu be" desem de kullanmadan duramıyorum, etkisini beğendim. 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. O kucucuk kremin 20gunde bitmemesine cok sasirdim su aan. Ben henuz baslayamadim ama en kisa zamanda baslayacagim, cok merak ettim :) gule gule kullan canimm :)

    YanıtlaSil