Ürün İncelemesi#91 / #syafroditeventi Sponsorlarımız #3 : Pastel

Merhabalar,

Bugün yine sponsorlardan gidiyorum inceleme yazılarıma. Sanırım bir süre daha bu böyle olacak, çünkü deneyip yorumlamak istediğim o kadar çok şey verdi ki Sevinç ve Yasemin bizlere, hiç biri atlamatan eksiksiz anlatmak boynumun borcudur:p

Evet kızlar, bunu uzun zamandır bloglarda görüyorsunuzdur muhtemelen. Bir de benim açımdan dinlemek isterseniz, aşağıya devam etmeyi unutmayın :)


Etkinlikte bu paletten her birimize hediye etti Pastel, ilk rengine bakmamıştım ama baktığımda "neden kahve" değil diye düşünmedim değil, neden diye soracak mısınız hala?:)) Sonra baktım bazı arkadaşlara kahve, siyah ve mavi palet gitmiş. Sonra düşündüm ve aslında bu paletin bana denk gelmesine daha çok sevindim çünkü elimde bu şekilde siyah bir far yoktu. Neden bu alt köşedeki siyahı bu kadar çok sevindim öncelikle onu anlatmak istiyorum.
- Bir kere tam kömür siyahı değil ki bence böyle ışıltılı bir siyah kopkoyu olmamalı.
- Dökülme yapmıyor.
- Çok güzel karışıyor.
- Işıltıları dağılmadan göze canlılık veriyor.
- En önemlisi kalıcı!


Burada da flaşlı halini görüyorsunuz zaten.

Şimdi gelelim sol alttaki koyu gri/kahve arası değişik renge (renk isimleri konusunda kendimi eksik hissediyorum.) o kadar güzel soğuk bir renk ki, dış köşelere çerçeveleme de çok başarılı. Az bir miktarı ise crease bölgesinde çok başarılı. Ancak hemen söylemeliyim ki, bu ilk anlattığım siyah gibi değil, feci pigmentli bir renk o yüzden kullanırken dikkat etmelisiniz :)


Bu da flaşsız hali.

Üst tarafta ki 2 renge gelirsek eğer, sağda ki açık gri bence paletin en vasat rengi. Onun yerine daha çok kullanılabilecek bir geçiş rengi olsaymış, tadından yenmezmiş gerçekten. Bu koyu tonları parlatacak, şampanya, pembe gibi bir geçiş rengi gerekiyor. Sol üstte ki en açık renk ise pigment bakımından iyi ancak aydınlatıcı olarak kötü bir renk. Tam olarak gözüktüğü gibi bir aydınlığa sahip olmuyor tende. (Belki de benim tenimden kaynaklıdır.) İki fotoğrafta da kaş altımda ve göz pınarlarımda var ama görüldüğü gibi pek belli değil.

Beni bu paletle tanıştıran arkadaşlarıma ve bize sponsor olan Pastel'e bir kere daha teşekkür ediyorum.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum: