Ürün İncelemesi#90 / #syafroditeventi Sponsorlarımız #1 :Pastel #17 Rose

Merhabalar,

Bugün sizlere geçenlerde gerçekleştirilen #syafroditeventi'nde bizlere sponsor olan Pastel'in yeni çıkardığı serisinin allığını anlatmak istiyorum. Yaz aylarında 10 ve 15 numarasını piyasaya süren Pastel sonbahar sezonunda 3 farklı renk daha piyasaya sürdü. Bunlardan biri de bende ki 17 numara Rose rengi.
Bende ki diğer rengini şurada ve şurada anlatmıştım. İsterseniz onlara da bakabilirsiniz:)


2 rengi mecburen karşılaştıracağım çünkü bence bu yeni seride ki allıklar öncekilerden çok daha iyi bir performansa sahip. Önce ki renk çok fazla tozutuyordu, parmağınızın ucuna dahi alırken tozutma vardı, 2 ve ya 3 kullanımda ise tozutmadan dolayı üzerinde ki deseni kayboldu mesela ama bunu 3-4 keredir kullandım, ne tozutma ne de desen de değişiklik oldu. Bir de allığın içerisinde hiç bir ışıltı olmaması beni daha çok mutlu etti. Tam bir mat aşığı olarak, gözüm kapalı tavsiye ederim mat severlere:)

Aşağıda hem flaşlı hem de flaşsız halinin fotoğrafı var. O kadar doğal bir duruşu var ki ben o nedenle gerçekten çok sevdim. Sanırım bu ayın favorisi bu allık olacak, o kadar belli etti kendini :) 



Son videomda da bu allığı kullandım, biraz daha canlı halini görmek isterseniz eğer buraya tıklayarak, videoya ulaşabilirsiniz.:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

11 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş ya bunun. Bir de daha kahve olanı var yeni çıkan ikisine de indirimde bakılacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diğer renklerine bakacağım ama netten gördüğüm kadarıyla alsam yine bunu alırmışım dedim :)

      Sil
  2. bana farklı bir rengi gelmiş ama daha kullanamadım bile.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğendim bu rengini. Çok yakışmış sana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Pc'den pc'ye erkanın rengi değişiyor yahu, dün baktım başka pc'de renk gözükmüyor bile:/

      Sil
  4. merhaba, rengi hoşmuş ve doğal duruyor ne güzel :))

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış bu allığın rengi sana :) Güle güle kullan tatlım ^,^

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir allıkmış canım, çok beğendim sendeki duruşunu da, güle güle kullan:))

    YanıtlaSil