Kısa bir video #syafroditeventi

Merhabalar,

Uzun süredir bloğumda bu etkinlik ile ilgili yazı paylaşıyorum bildiğiniz üzere, bu sefer de o gün çekmiş olduğum parça parça videoları birleştirip vlog tadında bir video yaptım ve bunu da paylaşmadan duramazdım tabii ki. Video neden kısa ve parçalı derseniz de o gün çekmiş olduğum bir çok fotoğraf ve video bir kaza sonucu gitti, geri getirmek için çok uğraştım ancak başarılı olamadım. Bu da bana ders olsun bir daha yapmayayım diyorum!

Bundan sonra ki tüm katıldığım etkinliklerde fotoğraflar harici bu şekilde videolarda çekeceğim, umarım beğenirsiniz.

Şimdiden iyi izlemeler :)


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Canım ne güzel olmuş ellerine sağlık, keşke daha fazla olsaydıı ama yenilerini çekecek zamanlarımız olacak elbet :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25'inde o kadar çok çekeceğim ki kızacaksınız artık :))

      Sil