Blogger Etkinliği#10,5 : Yılbaşı Makyajı

Merhabalar,

Blogger etkinliğimizde geçen hafta ara vermemek için yaptık ve bugün de espirili bir başlıkla yılbaşı makyajlarımızı paylaşalım istedik sizlerle. EceMerveÖzlem'in de yaptıklarına bakmayı unutmayın :) Herkes yaptı biz hiç eksik kalır mıyız?:) Konsept olarak aynı olsun dedim ve işte yine kullandığım malzemeler ve makyajımla karşınızdayım :)


İki makyajımın tamamı aynı sadece gördüğünüz gibi rujda değişiklik yaptım :) Çok fark yok ama yine de ikisinin de fotoğrafını çektiğim için bu şekilde koydum :)



Göz makyajımın geneli bu şekildeydi, aslında her ne kadar yansıtamamış olsam da gözümün ortasında Mary Lou var, onun parlaklığını gösteremedim ancak siz gözünüzde canlandırabilirsiniz değil mi?:)


Göz makyajı aynı ancak bu makyaja iki şekilde de rujun gideceğini düşündüğüm için ikisini de göstermek istedim. Benim için kırmızı rujlu olan çok daha güzel tabii ki:) Nude rujla biraz daha "sakin" görünüyor bence makyaj. Zaten çok abartılı değil ama yine de iki türlüsü de güzel geldi bana.


* Selin'cim ise hasta olduğu için katılamadı.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

16 yorum:

  1. Bebegm cok gzl olmus bi sonraki etkinlikte bende olcam ins kendime geliyorm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel artık bebeğim özledim valla senin makyajlarını, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. İlk makyajını çok beğendim :) Hatta bugüne kadar gördüğüm makyajlar içerisinde en beğendiğim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? Çok teşekkür ederim, çok konusu dönüyor Twitter'da IG'de ben de çekiniyordum bunu yaparken açıkçası ama beni çok mutlu ettin:)

      Sil
  3. canım guzel olmus kırpıklerının masallahı var bu aradaa :) cok öpuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bir dökülmeyen o kaldı, kaşlarım dökülüp duruyor:)

      Sil
  4. İkisi de çok güze ama kırmızının daha farklı bir havası var :)

    YanıtlaSil
  5. Gayet sade ve güzel olmuş ama kırmızı rujlu olanı daha çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim. Bu arada blogumu yeni açtım destek olursanız çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  7. Gene harika bir makyaj olmuş kırmızı rujun yakıştığı nadir insanlardan birisin ;) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim canım benim:* Çok mutlu ettin beni:)

      Sil
  8. Kırmızı rujlu makyaj daha bir hoşuma gitti, gözlerin güzel olmuş demeyeceğim, zaten güzelll :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım çok teşekkür ederim, cidden mutlu ettin beniiii:**

      Sil