Ürün İncelemesi#98 : Sleek Blush Flushed

Merhabalar,

Bugün sizlere bana göre tam olarak mevsiminde olduğumuz, ilk bakışta bizi korkutan bir renk olan Sleek'in Flushed isimli allığından bahsedeceğim. Ben bunu uzun zaman önce Gümrük Malları satan yerden satın almıştım, daha sonra yine bir blog satışından Sleek Eye Candy far paletini alırken yanında bu rengini de aldım ve onu iş arkadaşıma hediye ettim. Allık bitirmek gerçekten çok zorken, bunun dibini gördüğüm için çok mutlu oldum :) Gerçi aldığımda azdı zaten, bir de temizlemek için üst tabakasını alınca iyice azaldı. Bunu bitirirsem, bitirdiğim ilk allık olacak :) Uğraşılarım o yönde, çünkü ben bunu ilkbahar/yaz aylarında kullanamam diye düşünüyorum.


İlk bakışta gördüğünüz gibi kopkoyu bir renk, evet benim de gözüm korkuyor böyle görünce, ancak uygulamada o kadar güzel oluyor ki, ister çok sürüp koyu bir görüntü elde edebilirsiniz, isterseniz de az uygulamayla renk verebilirsiniz.

Sleek'in allıkları ucuz olmakla birlikte pigmentasyon bakımından çok iyiler. the Balm'ın indirimi sayesinde benzer özellikte allıkları aynı fiyata alabiliyoruz. Bana göre Sleek ve the Balm'ın kaliteleri aşağı yukarı aynı. Eğer yurt dışından alış veriş yapacaksanız mutlaka bir Sleek allık ekleyip sepetinize, emin olun pişman olmayacaksınız. Bu tekli allıkları 5.99$/5.49€'ya satın alabilirsiniz.

Şimdi gelelim ürün hakkında ki düşüncelerime;

- Pigmentasyonu çok çok iyi, azıcık uygulamayla bile yoğun bir renk elde edebilirsiniz.
- Kalıcılığı 10 saate kadar tarafımdan onaylanmıştır. (Yüzünüzle oynamadığınız sürece.)
- Altına doğal olarak fondoten sürüp uyguluyoruz ama onun yapıştırıcılığı olmadan bile gerçekten rengini veren ve kalıcı olan bir ürün.


Kısacası ben bu ürünü gözüm kapalı tavsiye ediyorum, kullananlarınız vardır yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :) 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Sleek ürünleri çok güzel bende de 3 lü olanlarından var pigmet anlamında başka ürün tanımam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzeller, hele 3'lüleri daha uyguna geliyor :*

      Sil
  2. Bu ton çok kullanışlı geldi bana, çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanışlı gelmesine ve tek olmadığıma sevindim:)

      Sil
  3. Keşke TR'de satılsa artık bizde yurtdışından bekleme derdinden kurtulsak! İnstagram hesaplarında abartı fiyatlara satıldığını gördükçe çıldırıyorum! Güle güle kullan Ezgim bu ton sana çoook yakışmış ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum, gerçekten ig'de çok kötü fiyatlar hiç bulaşmamak gerekli..

      Sil
  4. Renk çok çekici geldi.Hele sana çok yakışmııııışş :)

    YanıtlaSil
  5. Rengi gerçekten göz korkutuyor ama çok hoş durmuş :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil