Ürün İncelemesi#96 : Sleek Sweet Cheeks Allık Paleti

Merhabalar,

Bugün sizlere bahsedeceğim ürün aslında alınması en mantıklı olan ürünlerden biri. Sleek'in çıkarmış olduğu bu 3'lü allık paletleri hem fiyat hem de performans bakımından çok iyi oldukları için bence hepimizin ilgisini çekiyor. 

Ben bu koleksiyonda çıkarılan ve sonra devamlı satışta olan "Sweet Cheeks" isimli 3'lü allığı Zuhal'in blog satışından almıştım bir süre önce. Normalde kullandığım hiç bir şeyi mevsimine göre ayrıt etmem ne zaman canım isterse kullanırım. Ancak bu düşüncelerim nedense bu allığa pek uymuyor. Ne zaman elimi atsam, bu havada kullanılmaz diye vazgeçiyorum. Renkleri gördüğünüz gibi neona yakın. O yüzden daha çok ilkbahar/yaz aylarına gideceğini düşünüyorum, tabii bu sadece benim düşüncem onu da belirtmeden geçmek istemem. Siz her zaman kullanabilirsiniz :)


Şimdi gelelim allıkla ilgili, kullandıkça edindiğim bilgilere;

- Kalıcılığı 8-9 saati buluyor (eğer benim gibi yüzünüzle çok oynuyorsanız bu kalıcılık azalacaktır, ancak bir gün evdeyken sırf denedim, bundan dolayı da 8-9 saat kaldığından eminim)
- Pigmentasyonu, diğer Sleek'ler gibi çok çok iyi.
- Uygulamayı hafif yapmalısınız, yoksa ortaya değişik şeyler çıkabilir :)

Dediğim gibi normalde daha uzun kullandıktan sonra yorum yapıyorum ama son bir kaç gündür özellikle yazabilmek adına denedim ürünü. Blog satışından değil de kendi sitelerinden alsaydım bu paleti almazdım belki ama elimde tekli halde bulunan diğer 2 allığı gibi bu da çok kaliteli.


İçerisinde 2 adet pudra şeklinde allık, 1 adet (en baştaki) krem allık bulunuyor.

Eğer bu renkler sizi korkutmuyor ve elinizde bu tonlarda allığınız yoksa; 12.49$/12.99€'ya satın alabilirsiniz. Fiyat/performans olarak değerlendirirsek eğer çok uygun olduğunu söyleyebilirim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Uygulamalı olarak da ekleseydin keşke :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzümde bu aralar yine sivilcelenme yaşıyorum, en kısa zamanda yazıyı editlerim seni mi kıracağım :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim:) Bekliyorum

      Sil
  2. Sanırım ben kullanamazdım aşırı pembeler .Yakıştıramıyorum kendime pek .

    YanıtlaSil
  3. Esmer olduğum için pembe bende güzel durmuyor ://
    iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, hafif uygulamayla olabilir mi acaba diye düşündüm :)

      Sil