Ürün İncelemesi#97 : Jane Iredale Eye Gloss Lilac Silk

Merhabalar,

Bugün tanıtmak istediğim ürün bana Dermomarket'ten denemem için gönderilen Jane Iredale'in Eye Gloss'u. İlk elime aldığımda nasıl gloss diye düşündüm ama sonradan gördüm ki, bu bir krem far :)


Renkli makyaj yapmayan biri bu lila rengini nasıl kullanabilir diye düşünmedim değil başta. Ancak daha sonra bunu göz bazı olarak kullanıp üzerine siyah bir göz farı sürdüm. Sonuç mükemmel oldu ancak bir gece makyajı olduğu için onu da o heyecanla da unuttum. Ama bir kaç güne bu yazıyı editleyeceğimden emin olabilirsiniz.



Ürün böyle bir ruj havasında geliyor gördüğünüz gibi :)

- Kremsi yapısıyla uygulaması çok kolay oluyor,
- Farın kalıcılığını artırdığını düşünüyorum,
- Topaklanma yapmadı (gerçi kullandığım fardan dolayı da olabilir.)
- Kendi ışıltısından dolayı, mat fara çok güzel bir hava kattı,


Belki başka bir rengini de tek başına kullanmak için alabilirim, Dermomarket'e de bu ürünü deneme şansı verdiği için teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum: