Kozmetik Dışı #2 : Gelin Arabası

Merhabalar,


Her ne kadar güzellik bloğu olsak da sanırım en ilgimizi çeken şeylerden biri de düğün :) En azından benim öyle. Her ne kadar düğün yapmayı düşünmeyen biri olsam da, nikaha giderken böyle güzel bir arabaya binmek isterim. O yüzden hazır tanıdığım biri varken bu konuyu sizinle de paylaşmak istedim.




Klasik arabaları seviyorsanız eğer bu tam size göre! Tam klasik durmayan ama aynı zamanda klas duran bir araba bana göre bu :) 54 model Plymouth bu yavru. Öyle arabalara karşı çok ilgim yoktur bir ehliyet sınavına girdim diye Huydai Getz severim bir de bu küçüklüğümden beri gördüğüm Plymouth benim için vazgeçilmez iki araba :) 


Küçüklüğümden beri gördüğüm için de yeri bende ayrı bu arabanın, büyük dayımın arabası kendisi, zamanla arabasını düğün arabasına çevirdi şimdi de düğün işleri yapıyor, yani kısacası benim düğünümde kullanılacak araba budur :)


Eğer sizde düğününüzde böyle bir araba isterseniz bana ve ya sahibine ulaşabilirsiniz.

İletişim Bilgileri : Metin Kıymaz 0534 298 26 41

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Tatlım aradıgım sey aslında daha ortada dugun yok ama ben cok ıstıorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir araba rengi bile mükemmel:):)

    YanıtlaSil