Instagram'da Ben#1

Merhabalar,

Yaklaşık 2 hafta önce bloğa özel bi Instagram açtım bende, aslında ilk açarken buna blogta bu şekilde yer vermeyi düşünmüyordum ancak Instagram'da düşündüğümden daha aktif oluyorum. O yüzden eğer hala takip edemediğim kişiler varsa onları da takip etmek istiyorum, hem de belki takip etmek isterseniz diye buraya da linki yine yazıyorum :)

Aşağıda ki linklerden ve ya buradan direk Instagram hesabıma ulaşabilirsiniz:)

Blogta genellikle oje paylaşmıyorum ama Instagram'da sürdüğüm her ojeye mutlaka yer veriyorum:)





Bunun dışında ürünler hakkında yorumlar da yapıyorum :)


Bir de günlük makyajımda kullandığım ürünleri de gösterim, FOTD de yapıyorum :)


Bence Instagram'da da görüşmeliyiz :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Bende gelicem en sonunda=)

    çekilişime ve sayfama beklerim Ezgii:) sevgilerle

    YanıtlaSil