Kasım Favorileri

Merhabalar,

Bu ay ki favorilerim nelermiş gelin birlikte bakalım. Ay başından itibaren bir çok Halloween videosu çektim, makyajları yapıp fotoğrafladım bildiğiniz üzere. O yüzden bu ay en çok Sleek Eye Primer ve Sleek Candy Collection far paletlerini kullandım. Bir de yanında Stila'nın krem allığını çokça kullandım. Favorilerim arasına bir seferlik bu nedenle girdiler :)


Diğerlerini ise sanırım hiç bir zaman kullanmaktan vazgeçmeyeceğim :)

Maybelline Great Lash Maskara
MAC - Technokohl GraphBlack göz kalemi

Bu 6 ürün tüm zamanların favorisidir benim için :)

Sizin favorileriniz neler?

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım great lash neden tr de yok anlamış değilim.. Neredeyse bütün vloggerlar bunu kullanıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de çok beğeniyorum Great Lash'i bitecek diye korkuyorum:/ Bazı iyi ürünler neden gelmiyor Türkiye'ye hep merak etmişimdir:/

      Sil
  2. Garnıer bb krem bende severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de, yakında bitenlerde yerini alacak gibi :*

      Sil