Ürün İncelemesi#77 / Review#77 : Ecowell Tonik

Merhabalar,

Bugün sizlere Eylül ayında Lilakutu'dan çıkan ve ilk günden beri denediğim bir tonikten bahsedeceğim. Ecowell Face Tonic! Üzerinde yazana göre tamamen organikmiş. Gerçi benim böyle bir takıntım yok, her türlü kimyasalı sürüpte tonik organik olsun aman aman diyecek halim yok :)

Neyse efenim, benim de elimde Avon'dan başka tonik kalmamışken deneyeyim dedim. Bu girizgahtan anlayacağınız gibi maalesef düşüncelerim hiç iyi değil :/


İlk açıp pamuğa sıktığımda çok değişik bir koku çıktı, o koku halen var ama ilk gün ki kadar rahatsız etmiyor. Anneme sorduğumda resmen gül kokuyor dedi, benim gibi gül kokusunu sevmeyen varsa rahatsız olacaktır.
Diğer sevmediğim bir yanı ise, sanki çok çok iyi temizlemiyor. Bioderma üzerine uyguluyorum ve pamuğa neredeyse bir şey gelmiyor, ya Bioderma çok çok iyi ya da bu o kadar iyi değil. Başka bir tonik kullandığımda yine de bunun kadar olmasa da az biraz kalıntı çıkarıyor.
3. ve son olumsuz yanı benim için cildimi aşırı aşırısı kurutması. Üzerine krem sürmeden yerimden kalkamıyorum, çünkü yüzünüzü temizledikten 2 saniye sonra kurutması başlıyor. Mutlaka üzerine iyi bir nemlendirici uygulamalısınız. 

Benim bu ürün hakkında düşündüklerim böyle, hep olumsuz olmuş ilk defa bu kadar sert şeyler yazdım bende zaten. Belki sorun bendedir, o nedenle kullananlar yorumlarsa çok sevinirim:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Bioderma da çok güzel temizlemiyor açıkçası, iyi sayılan bir makyaj temizleyicisi kadar. Tonik işini gereksiz bulmaya başladım çünkü işe yarayan bir şey bulamadım henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bioderma'dan memnun olan kadar memnun olmayan da çok, ben de bazı şeyleri Bioderma ile çıkaramıyorum, mutlaka bir alternatif bulunduruyorum Bioderma'ya. Avon'un kullandığım toniği çok daha iyiydi bundan. Cilt yapısına göre de fark ediyor mu bilmiyorum ama bunu düşünmeye başladım..

      Sil
  2. Bende tonik kullanamıyorum ya cildimi kurutuyor sanki Niveanın ki..Bunu denemedim ama ..Çekilişime beklerim Ezgicim http://mervelil.blogspot.com/2013/10/dogal-pazarla-2-kisiye-hediyelerim-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin nefes almasına yardımcı felan diyorlar ama cidden kurutmayanı yok ki:) Geliyorum Merve'cim :)

      Sil