Ürün İncelemesi#79 / Review#79 : Vichy Liftactiv

Merhabalar,

Uzun süre kullanımdan sonra sanırım artık bunu yorumlayabilirim. Ben bu göz kremini, Bioderma Hydrabio Richi ile birlikte 1 Mart'ta aldım. O zamandan bu zamana her gün kullanıyorum. Gerçi çok sıcaklarda kullanmadım çünkü normalden çok daha fazla terlediğimi düşünmeye başladım.

Eczane'den satın almış olduğum bu ürünü daha sonra 30 yaş ve üstü için olduğunu öğrendim. Orada ki yetkili kadın aslında her yaşa uygun olayı yarattı bende tabii o zamanlar acemi, tamam dedim alayım. Yaş konusunda aslında yaşadığım hiç bir sıkıntı yaratmadı bende. Hani öğrenmeseydim 30+ olduğunu kendisini belli etmiyor :)


Neyse efendim, cildim gibi göz çevremde çok kuru benim. Yani öyle böyle bir kuruluk değil, göz kapatklarım bile ciddi anlamda kurudur benim ancak düzenli kullandığımda (her akşam makyaj sonrası sürüyorum), göz kapaklarımda hafif bir yağlanma yaptı. Ama öyle göz kapaklarımda far durmuyor aman aman şeklinde değil, aslında normalde olması gerekeni yarattı diyebilirim.

Normalde kullanım tarihi açtıktan 6 ay sonra ama ben yaklaşık 8 aydır kullanıyorum yapısında bir bozukluk görmedim. Ayrıca diş hekimi olan teyzem bile ilaçların son kullanım tarihlerinin bile aslında üzerinden 2 yıl geçse de kullanılabileceği yönünde. Onun için bunların da öyle olduğunu söylemişti. Bitene kadar kullanmaya devam edeceğim eğer yapısında bir bozukluk olmazsa tabii bu süre zarfında:)

Şimdi bitmesi yakınlaştığı için Nivea'nın bir ürününü aldım ama yine yaş sınırı olan bir ürünü tercih ettim o 25+ olarak geçiyor ve maalesef şurada 3-4 ay sonra 25 olacağım o zaman da sorun teşkil etmeyecektir:)

Aranızda kullanan var mı? Memnun musunuz?

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Nemlendirici etkisi hissedilen göz kremlerine her zaman açığım :) Yağlandırdı demişsiniz ya peki yağ bezesi vs yaptımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır hiç yapmadı hemde, göz kapaklarımı ben resmen kuru kuru hissediyorum normalde. Bunu sürünce ertesi gün mesela göz kapaklarımın üstü nemli gözüküyor:)

      Sil
  2. Bende sebamedin bir göz kremini kullanmya başladım .Düzenli olarak kullanabilsem görüşlerimi yazacağımda işte hep laylaylomum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşın benden ufak olması lazım o yüzden bence kullan bebeğim, kaz ayakları 25-30 dinlemiyor:/ Yazını yaz belki denerim bende Nivea'dan sonra:)

      Sil