Ürün İncelemesi#81 / Review#81 : Flormar Makyaj Temizleme Mendili

Merhabalar,

Dün şurada Flormar'ın göz makyajı temizlemepedlerini anlatmıştım, hemen vakit kaybetmeden bugün de bir diğen temizleme mendili olan tüm yüz temizliğinden bahsedeceğim.


Ben bunu çok uzun zaman kullandım, öncelikle eskiden 2'si 5 TL'ye satılırken artık tanesi 5 TL olmuş, ikisi 7.5 TL'ye satılıyor. Kısa zaman da çok zam geldi maalesef Flormar'a bu nedenle tekrar alır mıyım bilmiyorum çünkü normal bir ıslak mendille aynı şeyi yapıyor! 


Temizlemesi orta derecede, mutlaka 2 hatta 3 tane kullanmanız gerekiyor. Göz makyajında ise hiç etkili değil, acayip kazımanız gerekiyor çıkarmak için ama bu yüz makyajı için geçerli değil, çıkarıyor ama yine tek mendille halledemiyorsunuz 


İşte koca mendilin tüm yüzümden çıkarabildiği makyaj budur, tabii bunun üzerine 2 tane daha kullanıp Bioderma ile temizledim üzerine. Sanırım Bioderma'nın rahatlığına alıştıktan sonra diğerlerinin hepsi hava geliyor :) 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Ben hiç sevmiyorum makyaj temizleme mendillerini :/ Bioderma varken elim hiçbirşeye gitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yaptığım tüm yüz makyajlarının kurtarıcısı kuzum bu, ıslak mendiller yüzümü çok kurutuyor:/ Ben de Bioderma'dan sonra hiç bir şeyi beğenmez oldum orası ayrı:)

      Sil
  2. Bu ürünü ben de kullandım ve memnun kalmadım. İyi bir makyaj temizleme ürünü istiyorsanız dior kullanın. Gerçekten çok iyi sonuçlar veriyor.

    YanıtlaSil