Ürün İncelemesi#76 / Review#76 : Revlon 040 Soft Rose

Merhabalar,

Sanki ürün anlatımına yıllarca ara vermiş gibi hissediyorum. Ama artık değişik konseptler bulmam gerektiğini hissediyorum. Neyse bunu bir ara size danışmak istiyorum.

Aslında benim ne kadar mat insanı olduğumu biliyorsunuzdur, şimdi neden bunu kullanıyorum onu bende bilmiyorum ama sanırım kaba tabirle "beleş ürün baldan tatlıdır" demem gerekiyor. Ben bu ruja kuzenimden "el koyarak" sahip oldum. İşe uygun bir ruj istediğim ancak o bana almayı "unuttuğu(!)" için yapacağım bir şey yoktu ben de bunu ondan almak zorunda[:)] kaldım.


Elim de Revlon'un bir ruju daha var ama o çok iddialı olduğu için günlük hayatta kullanamıyordum. O nedenle satmaya karar vermiştim. Her neyse konumuz bu değil. Şimdi bu hafif ıslak ruju neden sevdiğimi anlatmak istiyorum. Nemlendirmesi muh-te-şem! Sanırım elimdeki tüm rujlara kıyasla en iyi nemlendirme sağlayan bu ruj oldu. Rüzgarda saçlarım dudağıma değdiğinde yapışma yapmadı en büyük artısı da bu oldu benim için. Ben sanırım bu nedenden dolayı ıslak rujları, glossları sevmiyorum. Diğer bir nedeni dudakta ağır durması ama dediğim gibi bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım.


Ben bu ruju, geçenlerde Karışıklık olarak yazdığım yazımda gittiğim düğünde de kullandım mesela, gözleri koyu tutup dudaklarıma sadece biraz renk versin diye gece makyajımda tercih ettim. İyi ki tercih etmişim diyorum şimdi. Kalıcılığı ise zayıf maalesef, çok fazla tazeleme istiyor. Sürdükten kısa bir süre sonra mesela, dudakta bu ıslak görüntüsü kalmıyor. Bir şey yemeseniz bile en fazla 1 saat giden bir ruj. Ama dediğim gibi her güzelin bir kusuru olur :)


Son olarak size sormak istediğim bir şey var, cevap verirseniz çok mutlu olurum gerçekten. Ben takip ettiğim bütün ama bütün blogların yazılarını istisnasız okuyorum. Belki çok yorum yapan bir insan değilim ama hepsini gerçek anlamda okuyorum, çünkü zaten okumak için takip etmiyor muyuz? Peki siz de benim gibi misiniz? Takip ettiğiniz (sevip, sevmemekten bahsetmiyorum) blogların yazılarını her zaman okuyor musunuz? Bunu bilmek istiyorum, belki de ben bu derece saplantılıyım. Sorun belki de bendedir. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

21 yorum:

  1. Aynen bende çoğu yazıyı okuyorum. Ojelerle ilgili olanlar hariç. Çünkü kullanmıyrum :) Ayrıca rujun rengine bayıldım!! Birde bende şöyle bir hastalık var. Yorum yaptığım bloglara gün sonunda döner ne cevap vermiş diye bakarım. Eğer cevap verilmemişse üzülürüm açıkçası. Bu nedenle blogumda bana yorum yapan herkese cevap verme gibi bir alışkanlığım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cevapladığın için, bir şey geldi başıma bunun için merak ettim. Ben de kimseyi cevapsız bırakmayı sevmiyorum ama bazen telefona düşüyor, okuyorum ama pc başında olmadığım için bazen kaçıyor. Sonra çok üzülüyorum :( O yüzden dikkat ediyorum :)

      Sil
  2. Bende okuyorum hepsini ama bazıları açıkçası sahte geliyor bi bakmışsın aynı gün aynı ürünü 5kişi yazmış o zmn reklam olduğunu anlayıp okumuyorum samimiyetsiz geliyor basın bülteni olanlarıda sallıyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii benim de demek istediğim bu bahsettiklerin dışındakilerdi, cevabın için çok teşekkür ederim :*

      Sil
  3. takip ettiğim bütün blogların reklam hariç bütün yazılarını okuyup yorum da yapmaya çalışıyorum.. hatta reklamsa bile ilgimi çekiyorsa bakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bahsettiğim bu, yalnız değilim o yüzden çok sevindim. Cevabın için de çok teşekkür ederim, bilemezsin nasıl mutlu oldum...

      Sil
  4. Aynı şekilde bende her sabah takip ettiklerimi sıkılmadan okuyorum zevk alıyorum bundan :) Yorum yapmıyorum pek fazla ama okuduğum bi gerçek, bu arada ruj gerçekten güzelmişş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cevabınız için. Siz blog yazarı değilsiniz sanırım, sadece okuyucu olarak hepsini okuyorsanız eğer blog yazarıysanız bence kesinlikle okunmalı takipteki bloglar:)

      Sil
  5. ben senı her zaman okuyorum canım rujun rengınıı begendımmmmm cok yakıştı sanada

    YanıtlaSil
  6. Bloglara çok yorum yapan biri değilimdir ama kimi takip ettiysem bütün yazılarını okurum. Özellikle bitenler yazıları çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cevabın için gerçekten okudukça bu yorumları rahatlıyorum, teşekkürler:)

      Sil
  7. bende baştan sona harfi harfine okurum. Hatta bazen bir blog yazısını tamamen okumadan yorum yaptığı çok belli olan kişilere kıl olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Onu evet maalesef yapanlar mevcut :) Çok teşekkürler fikrini paylaştığın için..:)

      Sil
  8. :D o kadar tanıdık geldi ki söyledikleriniz ben de arada bir düşünüyorum bunu. Ben sabahtan akşama kadar bloglovin açık bir şekilde çalışıyorum neredeyse ve basın bülteni hariç (ki arada onlara da meraktan bakarım) hepsini okuyorum. Ama yorum yazmak pek aklıma gelmiyor maalesef çok nadir yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de blog yazmasaydım da her halde takip ettiğim tüm blogları okurdum diye düşünüyorum. Çok ama çok teşekkür ederim düşünceni paylaştığın için<3

      Sil
  9. Ben de takip ettiğim bütün blogları okuyorum. Herkese çok fazla yorum bırakmıyorum ama okumadan kimseyi geçmem. Hepimiz emek sarfediyoruz. Senin bilmediğini ben, benim bilmediğimi de sen paylaşıyorsun. O yüzden blog okumak benim için yazmak kadar keyifli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel söylemişsin, benim bahsettiğim de aslında buydu, bir sorun yaşadım bununla ilgili acaba sizler neler düşünüyorsunuz sorun bende mi diye sormak istedim ve aldığım cevaplardan dolayı çok mutlu oldum. Çok teşekkür ederim Zuhal'cim :)

      Sil
  10. Ben blog açmadan önce de takip ettiğim kişilerin yazılarını okuyordum alışkanlık yaptığı için galiba özellikle yorumlarına güvendiğim insanların yazılarına daha çok dikkat ediyorum, reklam hariç bende aynı şekilde hepsini okurum:):)bu arada ruj tam benlik zaten yurtdışına çıktığım zaman en çok revlon standına uğramak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin yorumundan ve herkesin yorumlarından anlıyorum ki zaten olması gereken takip etmekmiş. Çok teşekkür ederim cevabın için.

      Ayrıca gitmeden haber versen ya bana :D

      Sil
    2. Hahahah haber veririm tabi vermez miyim ama şimdilik hayal benimki yazın gitmeyi düşünüyorum da inşallah:):)

      Sil