Ürün İncelemesi#78 / Review#78 : BB Powder Cake

Merhabalar,

Ben bu yazıyı saat 10'a kurdum ancak iş yerinde karşılaştığım sorundan dolayı siz sadece fotoğraflara bakabildiniz içerisinde bir tek yazı yoktu. Bunun için öncelikle çok çok özür diliyorum:/


Ben bu pudrayı dx.com'dan aldım. Paypal'ım da birikmiş parayla alayım dedim o yüzden uygun fiyatlı bir kaç şey ararken karşıma bu çıktı. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 5 TL gibi bir şey olması lazım.


En açık rengini aldım, deneme şansım yoktu, o yüzden almışken açık alayım dedim. Ancak bu kadar renkli bir şey çıkabileceğini hiç tahmin etmiyordum. Rengini bu kadar fazla verebilen bir pudra daha görmedim ben hayatımda. Çok fazla cakey görüntü bırakıyor onu da belirtmeden geçemeyeceğim.


Tek seferde parmağıma aldığım ürün budur. Rengi çok açık olduğu için normalde kullanamıyorum, sadece deneme makyajlarımda ve tüm yüze uygulama yaptığım zaman kullanabiliyorum.


Aşırı aşırısı tozutuyor onu da söylemeden geçmeyeyim. Yani siz siz olun sırf fiyatı uygun diye alıp denemeyin, benim düştüğüm hataya düşmeyin der, yaşanan karışıklık için bir kez daha özür dilerim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. sadece burun üzerine parlamayı önlemek için uygulama yapılabilir sanırım bununla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk olarak açık gelmeyenlere evet parlama için kullanılabilir ama rengini feci veriyor yahu :)

      Sil