Ürün İncelemesi#80 / Review#80 : Flormar Eye Make-Up Remover Pads

Merhabalar,

Sanırım bir makyaj temizleme pedlerinden ilk defa bahsedeceğim. Daha önce Gratis'lerde satılan ve belli bir miktar ürün alışverişinden sonra 2-3 lira gibi bir fiyata satılan markayı denemiş, hiç memnun kalmadan bir kenara bırakmıştım. Hala kullanmıyorum mesela onu, neyse bugün ki konuğumuz o marka değil, Flormar.


Geçen gün yeni serisinden 1 tane oje almaya gitmiştim kiosklarına. Hazır gitmişken daha önceden severek kullandığım makyaj temizleme mendillerinden de alayım dedim. Önceden 2'si 5 TL'ye satılırken şimi 2'si 7.5 TL olmuş, Flormar gün geçtikçe ürünlerinin fiyatlarını neden bu kadar artırıyor bilmiyorum ama çok sinir bozucu gerçekten.


Temizleme mendili alırken çeşitli vaatlerde bulunan hanım kızımız bu ürünün yeni çıktığı, göz makyajını bununla temizleyin, cildi mendille temizlersiniz diye bir satış politikasına girip beni bıktırdığı için tamam verin deneyelim dedim ve işte bu şekilde almış oldum. İçerisinde 100 adet bulunuyor ve 9.90 TL. En azından bunu da denerim beğenmezsem kullanmam dedim, sırf hatun kişisi sussun diye. (Ki bunun üzerine de çıkmayan kalem verelim, onu verelim bunu verelim diye itelemeye çalıştı ama artık yeter dostum dedim!)


Bunlar, tek gözüme yaptığım makyajı çıkardığım 2 adet disk. Şimdi gelelim artılarına ve eksilerine;
Artıları;

- Yağlı bir yapısı yok.
- Asla kötü kokmuyor, hatta güzel koktuğunu bile söyleyebilirim.
- Farları tek seferde çıkarmada başarılı.
- Gözü fazla zorlamadan tek seferde %80'ini çıkarabiliyor.
- İçerisinde 100 tane var ki her seferde 2-3 tane kullansak, 2 ay gidecek bir ürün.


Eksilerine gelirsek eğer;

- Fotoğrafta da gördüğünüz gibi aşırı ince.
- Eyeliner, kalem, maskara gibi ürünleri çıkarmada başarısız.


Bu fotoğrafta da Flormar temizleme mendilini kullandıktan sonra Bioderma ile kalanları temizledim. Gördüğünüz gibi tek başına bana göre yetersiz. Yetsin derseniz de tek seferde 5-6 tane kullanmak ve gözü zorlamak gerekebilir.

Yeni çıktığını belirttiler ama aranızda kullanan var mı?

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Böyle ürünleri gereksiz buluyorum denemedim denemem o derece :) Ama fiyatı gene de uygunmuş hafif makyaj yaptığın günlerde kullanırsın, güle güle kullan canım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sırf satış danışmanının ısrarıyla aldım, fiyat/performans olarak idare eder, bitene kadar kullanır bir daha da almam diyorum:)

      Sil
  2. Ben bu tip ürünleri seviyorum üstelik 100 adet olması ve fiyatı ile bence gayette iyi denenmesi gerekli bir ürün gibi duruyor..
    Johnson's Face Care daily essentials gentle eye make-up removal pads kullanıp çok çok çok memnun kalmıştım ondan bulamadım bulursam ondan almak istiyordum ama onun yerine buda denenebiilir gibi geldi bana..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünleri kullanmayı sevenler için fiyat/performans bakımından baya iyi bir şey gerçekten. Şu bahsettiğin Johnson's çok hoş cidden, bulunca denemek için yazdım kenara:)

      Sil