Ürün İncelemesi#83 / Review#83 : MAC Kinda Sexy

Merhabalar,

Bugün sizlere son MAC alışverişinde sonunda dayanamayarak aldığım rujdan bahsedeceğim. Uzun zamandır aklımda olan, ne zaman görsem içim giden bir rujdu. Ve geçenlerde hazır MAC'e gitmişken bu sefer alayım dedim ve çok mutlu oldum.


Tam bir mat insanı olarak ben bu ruju yerim desem tam yerinde olur :) İnsanı ölü göstermeyen, dudaklara çok güzel bir nude tonu veren bir ruj bu Kinda Sexy! Aşağıda da gerçek rengini yansıtmaya çalıştım. 


İlk sürdüğünüzde bıraktığı his bir süre sonra kayboluyor ve siz ruj dudağımdan gitmiştir diye düşünüyorsunuz ama aslında o nemi dudak emiyor ve rujunuz hala olduğu gibi duruyor. Ben her hangi bir dudak kalemi olmadan uyguluyorum çünkü dudak kalemi çok kullanmayı seven bir insan değilim. Dudaklara dolma yapıyor maalesef ancak öyle kuru kuru, çatlak çatlak gösterecek cinsten değil. Dudakta kalıcılığı ise mat rujlar gibi baya iyi. Yemek yedikten sonra bile bir miktar dudağınızda kalıyor. Aynı mükemmelliyette değil belki ama sildiğinizde rujunuzun peçeteye geldiğini göreceksiniz.

Bu ruju MAC'ten 50 TL'ye alabilirsiniz. Buna dupe olarak gösterebileceğim ruj ise The Balm'dan Mai Billsbepaid'tir. Alternatif olarak buna bakabilirsiniz.

Sevgiyle kalın... 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. merhaba, genelde daha parıltılı rujları severim fakat matları da sevdiğimi söyleyebilirim, bence hoş durmuş ve rengi çok güzel :)), iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevemedim pırıltılı rujları, bazen renklerine vuruluyorum ama bana da yakışmadığını düşünüyorum :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Mat ruj aşığı olarak bayıldııım!! Güle güle kullan :) Maybelline'in kırmızı kapaklı rujlarıda aynı şekilde dudak nemi emiyor ve ruj sabitleniyor onlarıda tavsiye ederim 10 liralık fiyatına göre çok iyi iş çıkarıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Maybellin'de dupe olarak gösterilebilir ama onun nude olan ruju çok daha fazla mavi alt tonlu. %80 benzerlikte ki ürün Mai bence:)

      Sil
  3. Oda nesi :) nasıl güzel bir ton bu hiçbiryerde raslamadığım eee mac farkıyla dimi ezgicim :)) Çok yakışmış güle güle kullanasın öperim !! :-**

    YanıtlaSil
  4. yahu bu rujun rengi her tende farklı çıkıyor, en çok sende duruşunu beğendim ! :)

    YanıtlaSil