Ürün İncelemesi#73 / Review#73 : The Balm Mai Billsbepaid

Merhabalar,

Bu ruju anneler günü indiriminde almıştım. Tam istediğim gibi nude ruj olarak düşündüm ve hemen almıştım. O zamandan beri ara ara kullanıyordum ta ki 20 gün öncesine kadar...



20 gün önce ben bu ruju bitirmeliyim dedim. (Nereden esti bilmiyorum) 20 gündür aralıksız kullanıyorum, öyle sanmayın sabah sürüp akşama kadar onunla idare ediyorum, gün içerisinde abartısız 8-9 kere tazeliyorum. Kalıcılığı bir şey yerseniz tabii ki yok, direk ruju da afiyetle yiyorsunuz:) Ama bir şey yeyip içmediğinizde uzun süre gidiyor. Ben sırf bitsin diye sürüp duruyorum ama gelin görün ki bir milim azalma yok.

Eğer derseniz bir ruj alayım 30 yıl kullanayım, işte bu tam sizlik! Ne ara nasıl bitecek bilmiyorum ama bakalım, çalışmalarım devam ediyor.

Şimdi gelelim rujun nasıl olduğuna; yapısı, sürülüşü yumuşacık. The Balm rujlarında olduğu gibi, dudak dolgunlaştırma özelliği var ve dudaklarınızda yanma yapıyor. Bu yanma sizi "oo dudaklarım kocaman olacak" duygusu vermesin. Sadece karıncalandırıyor:) Çok fazla nude tonlarda değil, pembe alttonlu. Hani dudaklarınız koyuysa daha farklı duracaktır dudaklarınızda.:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. herhangi bir ruj veya allık bitirene balmdan ödül vereceğim bizzat şahsen zaten :-)))

    YanıtlaSil
  2. :) Çok istiyorum bu ruju . Nude ruj <3 ben :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de var bende indirim zamanı almıştım seviyordum aslında pembe ruj olarak kullanıyordum ama kayboldu nereden çıkacak merak ediyorum:):)

    YanıtlaSil
  4. Ben de her indirimde alsam mı almasam mı diye kararsız kalıyorum. Sanırım bir sonraki indirimde artık alacak bir ihtiyacım olmadığı için kendimi tutamayarak bunu alabilirim. =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer 3093048320984 yıl kullanmayı düşünüyorsan al<3

      Sil
  5. ya bu ruj bnm dudaklarımı yakmıştı bende diyorum neden:D Korkmustum bile :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah ben de burts bee'de öyle olmuştumm:))

      Sil
  6. The Balm'ın ürünlerini genelde çok seviyorum ama rujlarına nedense pek ısınamadım. Bunun rengi güzel gözüküyor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 3 tane mat rujunu aynı anda almıştım ama bitmek bilmeyen değişik bir şey!:(

      Sil