MİM: Benimle İlgili 20 Gerçek

Merhabalar,

Canım sevgili Selin'ciğim beni bu güzel etkinlikte dün mimlemiş. Benim de MİMleri ne kadar sevdiğimi bilirsiniz:) Her şeyi es geçip önceliği buna vermek istedim**

Daha önce bununla ilgili bir video çekmiştim onu da bu yazısının sonuna ekleyeceğim :)

1- İşe başladığımdan beri erkek arkadaşım ve annem hariç kimseye vakit ayırmaz oldum. En yakın 2 arkadaşımı 1 yıldan fazladır görmüyorum, aynı ilde yaşamamıza rağmen.
2- İşimden hiç memnun değilim.
3- Erken kalkmaktan nefret ediyorum!
4- Antidepresandan dolayı kilo almaya meyilli bir yapım oldu.
5- Erkek arkadaşımla hiç evlenemeyeceğimizi düşünmeye başladım.
6- Elimde hiç para tutamıyorum.
7- Erkek olsaymışım, karşımdaki hatun romantiklikten ölürdü.
8- Bıraksanız 24 saat yerimden kalkmadan oturabilirim.
9- Tamir işlerini çok severim.
10- Matkap, tornavida kullanmaya bayılıyorum.
11- Hediye almayı vermekten daha çok seviyorum :))
12- Çok kıskancım.
13- İşleri sarpa sardırmada üzerime yoktur.
14- Fastfood'a bayılırım. Sabah akşam yiyebilirim.
15- Keşke tıp okusaydım diyorum (olalala)
16- Üniversite günlerimi çok özlüyorum.
17- Hafta sonları makyajsız gezmeye bayılıyorum.
18- Artık drugstore olarak tabir edilen yerlerden bir şey almamaya özen gösteriyorum.
19- Blog satışları ilgimi çok çekiyor.
20- Artık bumerang şeysi yayınlamayı düşünmüyorum.


Bu videoda söylediklerimden hariç bir şeyler söylemeye çalıştım. Umarım kendimi tekrar etmemişimdir. Beni de düşündüğün için çok teşekkür ederim Selin'cim :)

Şimdi benim mimlediğim arkadaşlara gelelimmm :)


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 yorum: