Ürün İncelemesi#65 / Review#65 : MAC Liquid Eye Liner

Merhabalar,

Bugün de sizlere yeni seriden gidip, MAC eyelinerı anlatmak istiyorum. 

Hi,

Today i will be talking about MAC Eyeliner.


Gramaj olarak küçük dursa da fırçası sayesinde bir uygulamayı tek bir fırça darbesinde yapabiliyorsunuz. 

It looks small but you can make the whole makeup in a one brush stoke.


Benim sorunum iki gözümün arasında ki fark! Maalesef normal bakışta bunu göremiyorum ama eyeliner ile ortaya çıkıyor resmen. Şu iki gözümdeki farka bakar mısınız? Her zaman aynı şeyle karşılaşıyorum resmen! Sağ gözüm sol gözümden çok ama çok farklı! Sorun benim eyeliner çekemememde değil, gözlerim de ders geçerim :)


Eyeliner tam bir kömür karası resmen! İlk katta rengini veren, ikinci kata gerek bırakmayan bir yapısı var. Ben en çok bunu sevdim çünkü Maybelline jel eyeliner bu kadar siyah yapmıyor, bir kaç kez üzerinden geçmek zorunda bırakıyor.

The liner is like a coal-black! In the first application it looks really black, you don't need to use it again! But Maybelline gel eyeliner is not like that! You have to use it very much. 


Bunu yine Gümrük malları satan yerden aldım. İlk başta çok tereddütlüydüm çünkü Rimmel'in Glam Eyes serisinin eyelinerı gözümü çok fazla yakmıştı. Bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım. Ama tabii bir Maybelline kadar da çabuk kurumuyor. Başta biraz ıslaklık kalıyor. sonra ise ölsen çıkaramazsın akşama kadar :) H2O ile bile uzun uğraşlar sonucunda çıkarabiliyorsunuz.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. gümrük malları satan yer derken kadıköyde ki o aynı kadından mı yoksa başka yerden mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadıköy'de ki canım ama yeni almadım bunu son büyük vurgunda almıştım :)

      Sil
  2. Bu ürünü kullanmadım, ama merak ettim. Ben şu an flormarın diplinerını kullanıyorum ve çok memnunum. Uygula resimlerini
    http://makyajurunlerm.blogspot.com/2013/03/vazgecilmezim-diplinerm.html linkinden görebilirsiniz:)

    YanıtlaSil