Ürün İncelemesi#66 / Review#66 : Bobbi Brown Pale Pink

Merhabalar,

Uzun zamadır ürün tanıtımı yapmadığımı farkettim o yüzden hemen ilk olarak aldığım günden beri kullandığım bu krem allık/dudak ürününü tanıtmam gerektiğini düşündüm. 


Son zamanlarda aldıklarım videosunda da bahsettiğim gibi bunu Görkem'in blog satışından aldım. Aslında daha önce yine Görkem'in yazısından sonra ELCA'da bakmıştım ama 49 TL olduğu için almaktan son anda vazgeçmiştim. İyi ki de vazgeçmişim çünkü Görkem'den almak daha iyi oldu :)


Normalde hem yanak hem de dudak ürünü olarak kullanılıyor olsa da ben dudakta 1 kere denedim ve bir daha kullanmayı düşünmedim. Çünkü cidden dudakta rengini veren bir ürün değil. En güzel sonucu yanakta alıyorsun.


Görkem bunu önce yüzüne sürüp daha sonra RT Stippling Brush ile uyguladığını defalarca söylemişti ancak ben direk parmağıma alıp elimle uyguluyorum. Ciddi anlamda çok ama çok doğal bir sonuç elde ediyorum. Koşmuşsun da yanakların pembeleşmiş ya da hafif ateşin varmış o yüzüne vurmuş gibi çok güzel bir sonuç veriyor.


Her ne kadar bu fotoğrafta çıkmış olmasa da normal yüzümde çok daha güzel gözüküyor:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder