Ürün İncelemesi#71 / Review#71 : Smashbox Dark Spot Correcting

Merhabalar,

Bu yazı diziminde bu ürünle sonuna gelmiş bulunmaktayız :) Gün itibari ile yeni bir yüz ile karşınıza çıkacağımı bildirmekten mutluluk duyarım :) [Bu kız neden bahsediyor diyenler için tık tık]

Bugünün konuğu yine ve yine gümrük malları satan yerden almış olduğum ve ilk defa deneyimleme fırsatı bulduğum Smashbox markasına ait.

Sıcak günlerden yeni çıkmış olsakta benim bunu kullanıpta yorumlamam için gerekli zaman geçti o yüzden başlayayım anlatmaya :)


Adından da anlaşılacağı gibi koyu bölgelerin renk düzenlemesini yapıyor bu ürün. Benim de göz altlarımda koyuluk ve çillerim olduğu için bu baz aslında tam benlik. Ben yine ilk zamanlarımda aldığım için ne işe yaradığını bilmeden sırf ismi için almıştım yalan söylemeyeyim. O zaman denediğimde de pek verimli sonuç alamamıştım. Ancak şimdi gerektiği gibi kullandığımda cidden çok güzel sonuç veren bir ürün olduğunu gördüm.


Yanağımda hem çil hem ben hem de sivilce var gördüğünüz gibi (bu sıralar ciddi cilt problemi yaşıyordum nedenini bilmiyorum:/) ve ben göz altımda değil de yanağımda denemeyi uygun gördüm bu kadar sorunlu olduğundan dolayı.


İki fotoğraf arasında ciddi anlamda fark var. Bilmem görebiliyor musunuz? Çok net çekmeye çalıştım ama bazen fotoğraflar gerçeği yansıtmıyor maalesef. 

Bu ürün açık/koyu renk dengesini sağlamakta çok başarılı. 
Fondotenin ciltte daha uzun süre durmasını sağlıyor.
Cilde canlılık veriyor.
En önemlisi cildime her hangi bir alerjik reaksiyon yapmamış olması.

Smashbox yanlış bilmiyorsam Sevil mağazalarında satılıyor. Bu ürün bana uzun süre gider ama eğer ileride cildimde sorunlar devam ederse ve bu ürün biterse sanırım bir kez daha alabilirim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Ben maalesef bir fark göremedim ama sen diyorsan doğrudur. Bazen ne kadar uğraşırsan uğraş, fotoğraf makinelerimiz aleyhimize çalışmaktan zevk alıyor!

    YanıtlaSil
  2. Bende bir fark göremedim gibi:( ama fotoğraf makineleri doğru yansıtmaya biliyor tabiki :)

    YanıtlaSil
  3. Açıkçası alt kısım daha kızarık gibi görünüyor gözüme aynen makina bazen nerden çekersen çek yok tam istediğini alamayabiliyorsun sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Herkese birden cevap vermiş olayım o halde :) Baya uğraştım yakalayabilmek için. Özellikle sivilce olan yerlerde renk dengelemesini şu an ben görebiliyorum. Evet tenim el değince kızarıyor belki de ondan kızarık çıkmıştır 2. fotoğraf. Ancak yine baktım renk eşitlemesini ben görebildim. Ancak şu da var pcler arası ekranlarda bile çok büyük fark oluyor. :/

    YanıtlaSil
  5. Benim de merak ettiğim bir ürün bu.
    Genel olarak özellikle yabancı bloglarda oldukça beğenilen bir ürün.
    Smash Box ürünlerinin Sevil'de satıldığını bilmiyordum, teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Gerçi Türkiye'de bu marka da abartı pahalı. Niye böyle bizi sevmiyorlar hiç anlamıyorum :/:(

      Sil