#machersheyler Etkinliği



Merhabalar,

**Öncelikle baştan söylemek istiyorum ki bol bol fotoğraf içeren bir post olacak bu yazım :)

Dün akşam zor bela gidebildiğimiz (bu apayrı bir post konusu bana göre ama cidden çok komik şeyler geldi başımıza) İstinye Park'ta İnci Hanım'ın bloğunun 5. yılını kutlamak için MAC'te bir organizasyon gerçekleştirildi. Böyle bir şeyi duyar duymaz, bende gitmeliyim diye düşündüm çünkü en çok istediğim şey MAC MUA'larından birinin ellerine kendimi teslim etmekti ve bunu da gerçekleştirdim. O kadar mutluyum ki bilemezsiniz <3

Şimdi gelelim neler yaptığımıza ve bol fotoğraflı yazıma:)

7'de başlayan etkinliğe biz 7:30 civarı gidebildik, başımıza gelmeyen kalmadı :) Neyse efenim. Girer girmez bizi 2 tane güzel kadın karşıladı ve bu güzel rozeti verdiler. :) Ben yanlışlıkla çantaya düşürüpte, takmayı unutunca biraz utandım :/ Sonra hemen bulup taktım :)


Çok tatlı bir MUA bizi karşıladı ve bugüne özel 3 tane look belirlediklerini bu 3'ünden birini uygulatabileceğimizi söylediler. Bende direk bu vamp görüntüyü görür görmez tam benlik diye düşündüm ve bunu seçtim. 

Biraz oyalanıp etrafı gezdikten ve ikram edilen kanepelerden atıştırdıktan sonra sevgili MUA'mız Ceylan'ın ellerine kendimi teslim ettim. :)


Tabii yine ilk heyecanıma yenil düşüp kullanılan malzemeleri sıralı ve düzgün çekmeyi akıl edemedim ama face chartta zaten yazıyor :)




Viva Glam 1'i uyguladık, cidden bayıldım bu güzelliğe!



Sonuç olarakta ortaya böyle bir şey çıktı, ben cidden çok beğendim. Özellikle BB Cream'e ve uygulanan concealera :) 

Bu da +1'im olan Öznur'a uygulanacak olan ürünlerin toplu fotoğrafı :) MUA'mız ve biz de akıllanınca 2. uygulamanın fotoğraflarını daha düzgün çekmeyi akıl edebildik :)


Öznur daha smokey aslında "geceden kalma" olarak tanımlanan bu makyajı yaptırdı. Ben sonuçtan çok memnun kaldım onun adına:)


Öznur'a uygulanan makyaj;


Bu da son hali, özellikle Kinda Sexy'e ba-yıl-dım!


Katılımcılar arasında yapılacak bir çekilişle hediye verileceğini söylemişlerdi, hediyenin ve kaç kişiye verileceğini başta bilmiyorduk. İnci hanım 8:30 sularında isimlerimizin olduğu kavanozun başına geçti ve katılımcılar arasından seçilecek 5 kişiye istediği mağazada 1 saatlik makyaj uygulaması hediye edeceklerini söyledi. Hepimizin cidden gözleri açıldı, çünkü beklemiyorduk :)


Giderken başımıza gelen bütün aksilikler sonrasında kesinlikle bana ya da bize çıkmaz diye düşünüyordum. Çünkü üzerimizde bir uğursuzluk vardı...:) Ama hiç öyle olmadı ve 2. isim benim ismim çıktı :) Öznur yanımda "oley be" diye bir feyat etti ki sormayın :) İsmim çıktıktan sonra çok bekledim Öznur'da çıksın diye ama maalesef bir tek benim ismim çıktı.

Bu da MAC tarafından verilen davetiyem, bunu uygulama sonrası alacaklarmış, oysaki ben saklamak isterdim:(


Kazananlar İnci Hanım ile fotoğraf çektirdi, bende geri kalmam tabii. Çok içten ve sıcak bir insanmış, çok sevdim kendisini.


Bu da mağazadan bir görüntü, çok çekmek istemedim çünkü zaten yeterince kendimi göstereceğimi bildiğimden sizi sıkmak istemedim :)


Bu da ikimizinde uygulatmadığı daha doğal makyaj, onu da sizlere göstermek için çekiverdim:)


Veeeeeeeee son olarak bu etkinliği düzenlediği için İnci Hanım'a sizin huzurunuzda bir kez daha teşekkür ediyorum. Ayrıca yakın davranışlarından ötürü tüm MAC çalışanlarına da teşekkür etmek istiyorum. Çok güzel ve eğlenceli bir gün geçirdim. Gerçekten ama gerçekten çok mutlu olduğum bir etkinlik oldu.


Ayrıca bu güzel günde tüm ürünleri mıncıkladım, hepsini denedim ve hiç bir şey almadan çıktım MAC'ten! Hem de hiç bir şey almadım! O kadar mutluyum ki:))

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

11 yorum:

  1. Harika bir akşam olmuş senin adına çok sevindim :)) Başına neler geldi çok merak ettim ilk fırsatta anlat please :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatacağım onu da güzellik çok hoşuma giden bir etkinlik oldu cidden:)

      Sil
  2. Ay ne guzel bi etkinlik olms ya :) makyajina bayildim gercektende tam senlik ozellikle kirmizi ruj cok yakisiyo sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fıstığım. Ben de çok beğendim, mesela göz makyajımı hiç bozmadan biraz daha dumanlı yaptılar. Yaptığım makyajı MUA beğendi o yüzden de ayrı mutlu oldum**:)

      Sil
  3. Makyaj harika! Belki bir gün bağdat caddesindekinde karşılaşırız ihtimal çok yüksek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansa bırakmasak ve görüşsek mesela :)) Hatta o gün sen de gelebilirsin benimlee**

      Sil
    2. Haberleşelim :)

      Sil
  4. Çok eğlenceli bir etkinlik olmuş :) İsminin çıkmasına çok sevindim :))) SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir etkinlik olmuş, hediyen de çok güzel :)

    YanıtlaSil