Ürün İncelemesi#68 / Review#68 : Givenchy Powder

Merhabalar,

Bugün yine konuğumuz Gümrük Malları satışından sırf Givenchy diye aldığım bir ürün. Ben ilk gördüğümde bunu bronzer sandım :) Ama işte gelin görün ki bu aslında bir pudra:)


Yani esmer bir insan olsaydım ben bunu pudra olarak kullanırdım :) Zaten tam adı da Cruise Healthy Glow! Tam adı gibi aslında:) Çok sağlıklı güzel bir bitişi var, pudra olarak rengi uysaydı kesin kullanırdım o derece sağlıklı bir duruşu var:) Ancak ben bunu dediğim gibi bronzer olarak kullandım bir kaç kez ve içindeki ışıltılar çok güzel bir hava kattı. Her ne kadar "mat" insanı olsam da bunun verdiği güzelliği çok sevdim :)


İnternet sitesinde $50'dan satışa sunuluyor, eğer günün birinde gözümü karartır da güzel bir pudra almak istersem sanırım tercihim Givenchy'den yana olacak. [Tabii o zamana tedavülden kalkmazsa:)] Bu bende ki rengi 02 Douce Croisière :) Bir bakmanızı öneririm:)


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Çok güzel durmuş valla koyu gelse de böyle değerlendirmen iyi olmuş:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu merak insana neler yaptırmıyor ki? Almasaydım da olurmuş, napayım değerlendireyim dedim** Teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Hahaha boşver almasaydın içinde kalırdı bak ne güzel olmuş:):)

      Sil