Tekrar Youtube Çekiliş Sonucu!

Merhabalar :)

Ben bıkmadım gün aşırı bunu yapmaktan :) Siz belki bıkmış olabilirsin durmadan karşınıza "Youtube Sonucu" diye çıkıp duruyorum ama gerçekten isteyen birine gitsin diye uğraşıyorum. O yüzden sizlerden özür diliyorum.

Bu sefer ki şanslımız Nurgül (Yasemin Yiğit), bana makyajayenibaslayan@gmail.com 'dan ulaşman gerekiyor :)





Çarşamba 18:00'a kadar vaktin var:)

Sevgiyle kalın... Stay with love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

5 yorum:

  1. hadı 24 de ben varım ama :D ha gayrett :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Artık kargoya gitmek istiyorummmmmmmmmmmmm:)

      Sil
    2. Hahaha :P yeterr gariii haketten hepberaber ölüyoruz burdaaaaaa =))))

      Sil
  2. lütfen ulaşınca msj at.Ben de merakla bekli,yorum çünkü

    YanıtlaSil
  3. Mail attım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil