Wishlist#2

Merhabalar,

Bundan çook çook uzun zaman önce bir Whislist hazırlamış ama hiç bir şekilde hiç bir ürünü almamış (NAKED 2 hariç), hatta listeden olmayan zilyon tane şey almıştım. Şimdi bu aralar biraz duruldum, aldığım şeyler ihtiyaca yönelik hep (pamuk, yüz kremi, oje) o yüzden kendimi hazır tutuyorken, bir wishlist yapıp burada ki ürünleri almadan ekstra bir şey almamaya karar verdim. Bu ne kadar sürer, ne zamana tamamlarım orasını hiç bilmiyorum ama söz veriyorum bunlar haricinde hiç bir şey almayacağım!

Hi,

Today iwill be showing you my all time wishlist. I'm not going to buy anything besides them. After i have them all, i will buy something over this list.

Şimdi gelelim benim güzeller güzeli wishlist'ime :)
Let's see what i want :)


Sephora #45 Mineral Powder Brush - MAC 187 artık öldü diyebilirim. İlk zamanlar yanlış yıkadığımdan şimdilerde şekli bozuldu :/ I have MAC#187 but i washed it in a wrong way very long time ago. [Expert Face Brush'tan sonra vazgeçtim. I don't want it anymore. Cause i have RT Expert Face Brush]
NARS Orgasm - Allık aşkım hiç bitmeyecek. Concealerından sonra bir de allığını denemek istiyorum :) After i bought the nars concealer, i'm in love with it and after that i have to have a NARS blush. Because i really love blushes :) [ERKEK ARKADAŞIM İLK MAAŞ HEDİYESİ OLARAK ALDI:) MY LOVELY BOYFRIEND JUST BOUGHT IT FOR ME:)]
MAC 15'li palet - Elimde 9 tane MAC refill far var, bunları toplayıp, 6 tane de zamanla yeni almak istiyorum. Bakalım ne zaman olacak :) I have 9 refill MACs eye shadow and I wanna buy 6 more. 
RT Expert Face Brush - Herkes tarafından çok övülen ve bütün sıvı ürünlerde kullanılan bu RT bir bende eksik artık benim de olmalı! After all the review on this brush, i think I have to buy it very soon! [ALDIM BİLE ÇOK MUTLUYUM :) I BOUGHT IT, YES I'M HAPPY:)]
Benefit Gimme Brow - Kaşlarımda dökülme yaşıyorum ve kaşlarımı değiştirmeyi çok seviyorum:) I really love fill in my brows, thats why i have to own it:)
The Balm Sexy Mama - Her yerde öyle çok övüldü ki, artık denemem lazım:) Every single blogger wrote that powder, i have to try it!
The Balm Voyage - Ne zaman Türkiye'ye gelir bilinmez ama geldiği gibi Balm koleksiyonuma girmeli bu güzellik* I don't know when it come to Turkey but immediately join my Balm collection :)
UD Primer Potion - Bu da blogger dünyasının bana kendimi almak zorunda hissettirdiği bir ürün :) Again this product is very popular at bloggers, i wanna try it too :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , , ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Sephora 45 ve rt expert face bende var ikisinin de yaptığı şey aynı diyebilirim bence birinden birini tercih et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yardan geçerim ne serden diyesim geldi :) RT'yi sipariş ettim, Sephora'nın eskiyi getir kampanyasından yararlanayım demiştim** O zaman başka bi fırçasını almam lazım sanırım:)

      Sil
  2. Balm.in bu paletini kesin istiyorm bende umarim turkiyeyede gelir mumkunse indirim zamannda fln:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu bayram indiriminden önce gelse nasıl güzel olur :))

      Sil
  3. The balm voyage benimde listemde :) expert face ve sephora 45 birbirine oldukça benziyor aslında. Ben ikisinide severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece'de öyle demiş, napsam bilemedim. Başka önerin var mı Sephora'dan?

      Sil
  4. Sephora 45 bende de var ve bayilarak kullaniyorum. Gozum 43 te onuda tavsiye ederim kullanan cogu kisi memnun. Bir de bu eskiyi getir kampanyasi neyin nesidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakacağım sonunda bugün ben deSephora'ya. Eskiyi getir yeni götür kampanyası da bu ayın sonuna kadar Sephora markası hariç ürünleri götürdüğünde %30 Sephora markaları için indirim alıyorsun. Biraz garip anlattım ama umarım anlaşılmıştır:)

      Sil