Blogger Etkinliği#3: 90'lar Makyajı

Öncelikle herkese iyi bayramlar diliyorum.

Bugün sizlere ben dahil Ceylan, Ece, Merve, Özlem ve Selin 6 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Bu sefer şansıma 90'lar makyajı çıktı ancak yaptığım araştırmalar sonucu 90lar makyajının pek bir özelliğini bulamadım. Gördüğüm fotoğraflar sonucunda kahverengi ve ağır bir fondoten kullanıldığını gördüm. Ben de elimden geldiğinde ağır bir kahverengi makyaj yapmaya çalıştım. Resmen 90larda soluk zamanlar geçiriyormuşuz da haberimiz yokmuş:)

Neyse efendim şimdi random.org ve excelde ki bana çıkan sonuca, sonra makyajı göreceğiz zaten :)



Kullandığım malzemeler;

BB - Powder Cake pudra
the Blam - Amanda Kissmylips
MAC - Black Khol Pencil
the Balm - Mary Lou
NYC - All Day Long fondoten
Estee Lauder - Double Wear Concealer
UD - Naked
the Balm- Hot Mama
MAC - Skinfinish Dark
Revlon - Brow Set
Golden Rose - Cat Walk
Essence - Lip Liner
the Balm, Avon- Ecotools, MAC - Fırçalar


Şimdi gelelim makyaja; Yine çok fotojenik fotoğraflarım var. Ben ne zaman düzgün poz vermeyi öğreneceğim? Neyse efenim sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.






Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

24 yorum:

  1. Bu makyaj sana cok yakismis tatlim ya bayildm ben eline saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, çok kahve kahve ama ben de beğendim sanki :) Ruj hariç ama :)

      Sil
    2. Isin kotusu bende bu tonlarda ruj yok nasil yapcak 90lari bilmyrm ama senden ilham alicam o kesin:)

      Sil
    3. Renksiz veya nude tonlarda lipgloss ya da rujun üzerine far sürebilirsin güzelim ;)

      Sil
  2. Rujun sana çok yakışmış :)) Bunu video olarak yapsanda çok güzel olur ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa bende ruj harici beğenmiştim, çok kahve durdu :))

      Sil
  3. Valla tam 90'lar makyajı olmuş ayrıca göz makyajı sana çok yakışmış bayıldım videosunu bekleriz:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, o halde en kısa zamanda çekeceğim videosunu :) muck:**

      Sil
  4. Yerimm seni bebek ! sorma bende fotojenilk olmak için uraş veriyorum iyi çıkmam fotolarda :-* biri aklıma geldi türk filmden ama çıkaramadım çok rujda abartı olmuş zaten yani güzel bir doksanlar olmuş sen yorma kafanı beeenndiimm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^.^ canımm çok teşekkür ederim, fotojenik olmamak büyük sorun cidden ama alışırız diye ümit ediyorum :)

      Sil
  5. Bu tonlar çok yakışmış size gerçektende 90larda kahve tonlu rujlar vardı dimi :)) bana hiç yakışmıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim** Ben de kendime yakıştırmıyorum, baksanıza ne kadar soluk bir şey çıktı ortaya:)

      Sil
  6. Başarılı olmuş emeğine sağlık..
    Ağır kahverengiler iyi ki yerini nude tonlarına bırakmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (:
      Bence de şu an ki makyaj trendlerinin gözünü seveyim :)

      Sil
  7. Sen bu makyaji hep yap cok cekici olmussun :)

    YanıtlaSil
  8. Bende bu makyajı sana yakıştıranlardanım canım. Emeğine sağlık çok güzel uyarlamışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem'cim! Beğenmene çok seviniyorum:)

      Sil
  9. bende bu makyajı sana yakıştıranlar kervanındayım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Soluk olsada yakıştırdım cnm ben bu makyajı sanaa :)

    YanıtlaSil
  11. çok tatlı olmuşsun canım

    YanıtlaSil