Blogger Etkinliği #2 : Ünlü Makyajı (Erkek)

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil  CeylanEceMerveÖzlem ve Selin 6 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Resmen 25 Eylül'den sonra bu gün gelsin diye çok heyecanla bekledim. 2. haftadan şansıma erkek makyajı çıktı :) Bu daha da heyecan vericiydi. Ben listedeki zorları ilk haftalardan yapmaya devam edersem son haftalarda çok rahat olacağım sanırım :) Bu etkinlik sayesinde kendimi baya geliştirdiğimi düşünüyorum:)

Öncelikle bunu nasıl seçtiğime bakalım :) Geçen hafta 14 çeşit arasından seçmiştik, bu sefer 1 eksiltip 13 arasından bana 6 numaralı çıktı :)


Excel'de yanına gülücük koymadan duramadım :)


Bunlar da makyajımda kullandığım malzemeler :)


Tek tek neler kullanmışım bakalım öncelikle, sonra da benzemiş miyim ona bakarız :)

NYX - Mosaic Highlighter
Sleek - Suede Blush
Rimmel London - Stay Matte
UD - Naked2
Revlon - Brow Set
Alix Avien - Volum Plus
Lancome - Fondoten
The Balm - Bahama Mama
Avon - 4'lü Far seti
MAC - Gri Far
The Balm - NudeTude
PF - Black Eyeliner
Estee Lauder - Double Wear Concealer
Essence - White Pencil
Ecotools-RT Fırçalar

Ta daaaaaaaaaa:)






Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

33 yorum:

  1. En cokta bunu merak ediyodum ya harika olms :D

    YanıtlaSil
  2. Etkinlik çok güzelmiş.
    Makyaj harika olmuş tebrik ederim.İyi ki bayan olmuşsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahgahahh bence de erkek olmak çok kötüymüş, ne o öyle bıyık sakal:p

      Sil
  3. :D çok güldüm yahu. Ama şahane olmuş çok çok benzemiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yaptıkça gülmekten ara vermek zorunda kalmıştım. Benzediğini söylüyorsan, ne mutlu bana :*

      Sil
  4. Cok basarili olmus canim baya benzemissin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huhu teşekkür ederim, baya uğraştım benzemiş olmam güzel :)))

      Sil
  5. bayıldım bayıldım :):) çok başarılı :))

    YanıtlaSil
  6. Çok güldüm süper olmuş yaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah bende çok eğlendim, o yüzden çok sevdim :)

      Sil
  7. Bilmesem erkek sanardım seni :D çok başarılı olmuş tatlım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim!! Erkek olmak zor ama benzemek hoşuma gitti :))

      Sil
  8. Çok yakışıklı olmuşsuuun :)
    Tam hayalimde ki erkek tipi :P hahaha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu sen de benim hayalimdeki kadınsın...:)))

      Sil
  9. hahahahah super ya cidden :D:D

    YanıtlaSil
  10. Ben David Bowie bekliyordum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen hafta sonu yapmak zorunda kaldım, yoksa perşembeden beri bende acaba David Bowie mi yapsaydım diye düşünmüyor değilim.. Ama alıştım belki onu da denerim** :))

      Sil
  11. Ahaha çoo sevimli olmuş :)))

    YanıtlaSil
  12. Ohaaa bayıldım:) Ne güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ahahaha ne güzel tepki o, teşekkürlerrrrrrr:)

      Sil
  13. Cok cok cook guzel ya :) erkek de olsan yakiyorsun :)

    YanıtlaSil
  14. Bu etkinliği çok beğendim:)) Ayrıca benzemişsin:)

    YanıtlaSil
  15. Ay ne guzel bır etkınlık canım bu :) ama sen harıka olmussun valla benzemıssın:) öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzetebilmişsem ne mutlu bana, ben yaparken çok heyecanlandım olmuşsa daha da heyecanlıyımm:) Teşekkürrr**

      Sil
  16. Bi blogda gezinirken cidden bu kadar eğlendiğimi hiç hatırlamıyorum :D :D Fikir Süpermiş gerçekten. Ayrıca Johnny Deep hayranıyım. Güzel olmuş makyaj :D ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Johnny Depp hayranı güzel diyorsa, çok çok çok mutlu olurum! Çok teşekkür ederim güzel yorumların için**

      Sil