Ürün İncelemesi#69 / Review#69 : NYX Highlighter

Merhabalar,

Sanırım benim en sevdiğim gruplardan biri aydınlatıcı gurupları. Mutlaka her makyajımda fondoten bile kullanmasam aydınlatıcı kullanmadan duramıyorum. Far olarak kullanıyorum, göz pınarlarımı, elmacık kemiklerimi, burnumu ve dudağımı dolgun göstermesi için dudağımın üzerinde kullanıyorum. Yani kullanılabilecek her yerde neredeyse her makyajımda kullanıyorum. Elimde de NYX'i alana kadar, aydınlatıcı olarak sadece Mary Lou vardı ve inanır mısınız ortası çukurlaştı. Siz tahmin edin o kocaman aydınlatıcının ortasını çökertecek şekilde ne kadar çok kullandığımı:)


Bir blogger arkadaşımdan NYX ürünlerinin Douglas mağazasında satıldığını öğrenir öğrenmez gitmiştim ve şansıma %50 indirime denk geldim. (Sanırım NYX Türkiye pazarından çekiliyor çünkü yaklaşık 2 aydır %50 indirimde. Eğer yakınınızda bir Douglas mağazası varsa bir uğrayın derim.) NYX'i özellikle Face Award'ından sonra yakın markaja aldım ve bir kaç ürününü deneme şansı buldum. Bu yüzden de en sevdiğim ürün olan aydınlatıcısını aldım.


Mary Lou'dan sonra sanırım hiç birini beğenmem diye düşünüyordum. Flormar'ın bir farını aydınlatıcı olarak kullandım, yanımda Mary Lou yokken hafif ışıltılı farları da kullanmak zorunda kaldım ama hiç biri tabii ki aynı etkiyi vermedi. Ta ki bununla karşılaşana kadar. İçerisinde 5 farklı renk var gördüğünüz gibi. Zaten ismi de Mosaic Powder! Mary Lou'nun altın/sarı ışıltıları varken bu tamamen beyaz/ışıltılı bir bitişi var. Öyle ki altın yansıma her makyajda güzel durmazken, onun olmadığı zamanlarda imdadıma yetişiyor. Kalıcılığı, pigmentasyonu gerçekten çok iyi bir ürün. Tek olumsuz yanı sanırım tozutması.

Yanağıma uygulanmış halini görüyorsunuz. Ben iyice yansıtması için fazlaca sürdüm ama çok doğal bir bitişi var normalde. 


Eğer düşünüyorsanız bir aydınlatıcı almayı, %50 indirimle 14.95 TL'ye Douglas Mağazaları'ndan satın alabilirsiniz.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. Güzel bir bitişi var, merak ettim. NYX'in çekilip çekilmediğini araştırmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Buket Hanım'da bir videosunda bahsetmişti, umarım çekilmezler:)

      Sil
  2. Mozaik oluşu çok çok hoşuma gitti. Merak ettim, Douglas'a gidip bir bakmalı :)

    YanıtlaSil
  3. bende nyxden bir kalem far kaptim. onlarin yapilarida sahane bir bakmani oneririm canim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç güzel renkleri yoktu ben baktığımda. Özellikle beyazını istiyordum ama kalmamıştı:(

      Sil
  4. Aaa bende aydınlatıcı çok sürmem:):)ama bunun bitişi çok güzel gözüküyor bende artık kaldırmışlardır diye bakmıyordum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala var sanırım henüz indirim bitmemiş. Her yerde de yok ki Douglas:/

      Sil
  5. Fiyatı da çok uygunmuş, bir bakmak lazım. Bu arada tebrikler ayda yılda bir aydınlatıcı süren biri olarak Mary Lou'nun ortasını çukurlaştırmana hayret ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir duygu, arada açıp bakıyorum biliyor musun?:) Bir de özellikle hep aynı yerinden kullanıyorum ki çukur büyüsün :)))

      Sil