Son Zamanlarda Aldıklarım#1

Merhabalar,

Bugün yine biraz kolaya kaçıp size son çektiğim videodan bahsedeceğim. İlk defa bir alış veriş videosu çektim. Bunun için de kendimi biraz garip hissediyorum açıkçası. Son zamanlarda blog satışlarından çok fazla şey aldım, bir kaç tane kendi aldığım bir tane de erkek arkadaşımın aldığı şeyi sizinle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.



Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Güle güle kullan ezgicimm..hayırlı olsuuun...cok hoş şeyler almışsın ben her nekadar nars mac kullanmasamda anlamıyorum onlardan ama güzel oldkları anlatışından belli :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NARS hediye olunca etkisi daha farklı oluyor:) Teşekkür ederim güzellik!

      Sil