Bakım Rutinim

Merhabalar,

Videoya ne isim vereceğimi çok düşündüm, "Bakım Rutini" mi desem, "Pazar Akşamı Bakım Rutini" mi desem bilemedim. Sonunda da "Pazar Akşamı Bakım Rutini" dedim ama aslında her banyo sonrası yaptığım bir şeyi size göstermek istedim. Her ne kadar banyo yapmayı sevmesem de haftada 1 yıkanan bir insanda değilim (yazar burada o kadar pis bir karı deyılam demek istedi) =)

Şimdi sizi videoyla baş başa bırakıyorum :)



İzleyemeyenler için kullandıklarımı sıralayacak olursam;

Bioderma Hydrabio Richie
Vichy Liftactive HA
Doctorson&Co. 2 Phase Style Water
Yves Rocher - Nail Hardner
Essie - Pearl White
Avon - Gold Glimmer
Essie - Let It Shine

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. saçlar biraz kabarık oldu sankim :))) çok cicisin sen ya :) bu arada canım çekilişim var nuxe yağ beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım sabah kalkınca bildiğin düz fönlü oluyor, kuru saç başa bela :) Geldim tatlım!

      Sil