Ürün İncelemesi#74 / Review#74 : The Balm Mary-Lou Manizer

Merhabalar,

Her blogta gördüğünüz, belki görmekten sıkıldığınız ve benim de yazısını yazmakta geç kaldığım bir aydınlatıcıdan bahsedeceğim bugün. Meşhur Mary-Lou'muz. Muhtemelen herkesin bayıldığı bu aydınşatıcı benim için de mükemmel bir yardımcı. Daha önce bir yazıda da bahsettiğim gibi (her ne kadar fotoğrafta çok anlaşılmasa da) ben bu aydınlatıcının ortasını çukurlaştırdım :) Her kullanışımda hep aynı yerden almaya dikkat ediyorum ki kullanıldığı belli olsun değil mi ama şekerim:)


Klasik The Balm ambalajında. O konuya hiç girmiyorum...
Daha önce yorumladığım NYX'i aydınlatıcısında da bahsettiğim gibi bu ürün tamamen altın ışıltılar barındırıyor içerisinde. Yani bence her makyajda kullanılabilecek bir ürün değil. He kullanmıyor muyum? Kullanıyorum evet, çünkü henüz ışıltılı makyaj yapmadım :) Ama bir gün gözümde sim/ışıltı kullanırsam bunu değil de NYX'in beyaz bitişli aydınlatıcısını tercih ederim.

Ben bunu hem elmacık kemiklerimin üzerinde, hem göz pınarlarımda hem kaş altlarımda kullanıyorum. Arada sırada far olarakta kullanıyorum ki bence far olarak çok güzel bir uyum sağlıyor kahve tonlarına.


Bitebilecek bir ürün değil ancak ne kadarcık azalma olursa olsun çok severek ve bayıla bayıla kullandığım bir ürün. Hele siz de benim gibi aydınlatıcı manyağıysanız malzemelerinizin arasında mutlaka olmalı!


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Far olarak kullanmak aklıma geldi de denemedim :) senin yazından sonra deneyeceğim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hafif ışıltılı bir makyaj yapacaksan son rötüş olarak uygulayabilirsin, göz kapaklarının ortasına:)

      Sil
  2. Zaten o kadar fazlaki çukur yapman bile büyük başarı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bende o nedenle tek bir yerine odaklandım, belki bir süre sonra dibini görürüm hihi :) Çok sevdiğim içinde hep elim gidiyor!:)

      Sil