Ürün İncelemesi** : Değişiklik / Review Changes

Merhabalar,

Şöyle bir bloğuma baktım da biraz değişiklik yapmanın zamanı geldiğini farkettim. Ürün hakkında yazıyoruz, fotoğraf koyuyoruz felan iyi güzel ama ben bu konsepti biraz değiştirmek istedim:)

Hi,

As you can see, my product reviews are always same, some product picture and just writing. After today i will be doing something new!


Bu fotoğraflarda 2 tarafıma da tanıtacağım ürünleri uyguladım. Ve bu şekilde daha güzel bir tanıtım olacağını düşündüm kendi çapımda. Umarım daha uygun olur bundan sonrası için :)

I applied my face all product. One part is different then the other one as you can see :) I hope it would be appropriate:)


Bu tarafıma uyguladığım ürünler,

At this side, i used;

Givenchy -
MAC - Fluied Line
Smashbox - Face Primer&Corrector
MAC - Splashproof Mascara
NYX -Mosaic Highlighter


Bu tarafta ise;

And this side;

Bobbi Brown - Pink Pale cream blush
NYX - Mosaic Highlighter
Loreal Infaillable- Bronze Divine
MAC - Fluid Line
MAC - Splasproof Mascara
Smashbox - Face Primer&Corrector

Burada kullandığım ürünleri her hangi bir sıra olmadan ay içerisinde size tanıtıyor olacağım. Umarım beğenirsiniz :)

I will be review this product this month. I hope you like it!

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. güzel olmuşş güzelll:)

    YanıtlaSil
  2. Bence makyajda sorun yok ama fotoğraf çekiminde sorun var. Yanlış açılardan alındığı için yüzünüz orantısız duruyor ve yapılan makyajı tam olarak yansıtmada yetersiz kalıyor.

    YanıtlaSil