Kişisel#1 : Karışıklık

Merhabalar,

Bu yazı biraz kişisel biraz sitem dolu biraz de öz eleştiri içerecek. Kozmetik bloğunda, kozmetik dışı 1-2 şey olsun istedim. Gerçi hem makyajımdan hem kıyafetimden hem de aldığım kararlardan bahsedeceğim:)


Kıyafet : Bershka
Ayakkabı : Batik

Öncelikle bunu söyledikten sonra içimde elbise şeklinde Penti'den almış olduğum bir korsenin olduğunu belirtmek istiyorum!!!!! O korseye rağmen ne kadar da zayıf bir insanım! Bu fotoğraflar burada dursun ki ben bakıp bakıp kilo vermem gerektiğini hatırlayayım!


Makyajımı ise şuradaki videodan esinlenerek yaptım. (Kullanmak için kendisinden izin aldım, en kısa zamanda benim versiyonumu da Youtube kanalımda görebileceksiniz.) İyi ki gözlerimin için AVON Supershock siyah kalem kullanmışım! Tüm gece boyunca yaptığım saçmalıklara :) dayandı ve ufacık bir akma bile yapmadı. O nedenle tavsiyelerimi hak ediyor :)

Sonra gelelim saçlara, çok sevdiğimi dile getirmiştim ama baksanıza 1 milyon renk! Flaşta gelince iyicene değişik bir şey olmuş, sanırım tek renk olması için kestirmem gerekiyor. Şu an kafam çok karışık:s

Bu yazı biraz değişik oldu farkındayım. Bir tane kozmetik alıp onu anlatmak istemedim, her zaman yapıyoruz onu, bu sefer biraz değişiklik olsun istedim! Umarım sıkılmamışsınızdır...

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

15 yorum:

  1. Hiç sıkılmadım ben böyle yazıları daha çok seviyorum :) umarım devamı gelir :)
    Sevgiler, Hazel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Her telden çalmışım, ben de ilk defa yazdım, yazıp yazmamak arasında kaldım ama iyi ki yazmışım diyorum yorumundan sonra:*

      Sil
  2. Bencede güzel bi yazı :) kozmetik bloğuda olsa da böyle sohbet tarzı şeyleri okumak keyif veriyor :) Çok şık olmuşsunuz, kiloda verilir hiç kafanıza takmayın :) ben hamileliğimde 20 kilo aldım hepsini de verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, antidepresan kullandığım için hep kilo aldım, yoksa ben inceciktim:( Şimdi bırakmayı düşünüyorum belki diyorum bir nebze olsun vermeye başlarım kilo:(

      Sil
  3. bu tarz yazılar dahamı dogal ne : ) ben severek okudumm bu arada elbısen cok guzelll canım öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi ben de içimden geldiği gibi yazmak istedim, çok teşekkür ederim o senin güzelliğin:*

      Sil
  4. Hiçte kilolu değilsin gayet güzel görünüyorsun ben o saçlardaki yansımalarıda sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesin, çok teşekkür ederim ama maalesef 10 kilo fazlam var :O

      Sil
  5. bende böyle yazıları cok beğenerek okuyorum ve devamını bekliyorum canım .ayrıca hıcte kılolu durmuyorsun hep o antilerr.. kılo yapann:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında konuşur gibi yazmak güzel ama işte her zaman olmuyor Derya'cım:) Ben de bırakacağım artık bakalım nasıl başa çıkacağım :/

      Sil
  6. Ezgicim ne yazarsan yaz zevkle okurum canım. Çok tatlısın, tatlı cadı seni :)) ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim lakabım cadıdır ve bunu sana yansıttıysam kesin öyleyim artık :/ Kaçarı yok maalesef:p Sen ne kadar tatlı dilli, güzel bir insansın?!? Öperim:**

      Sil
  7. çok doğal içten yazmışın canım bence böyle devam et her konudan herseyden içinden geldiği gibi yazmaya devam et derim.yüzünü görünce asimetrik kesimi sana yakıştırdım sen nedersın yakışır canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Eskiden çook eskiden öyleydi saçlarım, şimdi uzatmaya çalışıyorum, istediğim boya gelince gidip yine öyle kestireceğim ama şimdi kestirirsem çook kısalacak :/

      Sil