Ürün İncelemesi#70 / Review#70 : MAC Splashproof Lash

Merhabalar,

Bugün sizlere benim ilk MAC rimelim olan ve ELCA'dan 20TL'ye edindiğim bu rimeli anlatmaya çalışacağım. Ben rimeller konusunda hep şanslı hissettim kendimi. Hangi marka olursa olsun, uzatacağını, dolgunlaştıracağını ya da her neyi vaat diyorsa onu gördüm ben kirpiklerimde.

2006 ya da 2007 yılında ocaktan sigaramı yakmayı çalışırken sol kirpiklerimde biraz yanma oldu :) Şimdi üzülüyorum buna ama o zaman çok gülmüştüm. Belki fotoğrafta da bunu görebilirsiniz.


Bu rimelin neyi vaat ettiğini, ne işe yaradığını bilmeden aldım. Açıkçası sonra da araştırıp bakmadım. Ben sadece bende yarattığı etkiyi gözlemledim ve bunu da sizinle paylaşacağım. Adından da anlaşılacağı gibi bu ürün az biraz waterproof. Yani çıkması oldukça zor! Pamuğa H2O döküp gözümde biraz bekletsem de çıkmıyor maalesef. Kirpiklerimi pamuğun içine alıp çekip bırakmak suretiyle çıkarabiliyorum ancak. En sonunda o kirpikten gelen "gıcır gıcır" sesi duyana kadar bunu yapmak zorunda kalıyorum.


Rengini vermesi, uzatması, yapıştırmaması ve dolgunlaştırması benden tam puan aldı. Normal line'da var mı bilmiyorum bu maskara ama ben ELCA'dan bu kadar ucuza ve bu kadar güzel bir rimel aldığım için kendimi şanslı sayıyorum. Rimelin başka hangi özelliğinden bahsedebilirim ki?


Eğer sormak istediğiniz bir şey varsa, yorum kısmına yazarsanız elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum: