Ürün İncelemesi#64 / Review#64 : Loreal Infaillible Brown Divine

Merhabalar,

Ürün tanıtımlarında değişiklik yapacağımı daha önce söylemiştim. İşte bu da onlardan ilki!

I have told you i'm going to change my review post, that is the first one!


Çok uzun zaman önce aldığım ama henüz kullanmaya fırsat bulamadığım Loreal Infaillible'ından bahsedeceğim.

I bought it very long time ago, today i will be talking about it.


Bu ve bunun gibi pressed ya da pigmentlerde MAC Fix+'ı kullanmayı tercih ediyorum. Öncelikle Fix+'ı elime sıkıp, fırçayı ıslatıyorum. 

First of all i use Fix+ on my hand, after i press brush on it.


Daha sonra ise, ıslanmış olan fırçayı fara değdiriyorum. Ve gelen renk aslında şu anda kabında durandan tamamen farklı bir hal alıyor. Bence mutlaka bu şekilde kullanmalısınız yoksa dökülmesi çok fazla oluyor.

Then i take some eyeshadow on the brush. I think you sould wet your vrush before using the pigment! Otherwise the whole eyeshadow can be spill on your under eye. :)


Gördüğünüz gibi kendiliğinden renk değiştiren bir hali var gibi bu farın. O yüzden gerçek anlamda çok ama çok beğendim. Başka rengini almam, uygulaması normal farlardan daha uzun sürüyor, bu da benim gibi uyuşuk insanlar için kötü olabilir :)

As you can see the colour of the eyeshadow can be changed in some side. Thats why i loved it so much! But i can't purcahse other colour, because it is hard to apply then other normally eyeshadows. Especially for lazy people like me!:)



Eğer bu tarz ürünleri alıyorsanız, size gözüm kapalı tavsiye ederim bunu. Duruşu, kalışı ve sürülüşü süper ötesi! 

I recommend this pigment! If you don't have, just go and buy some colour! You will love it like me:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Waaoooww harika bi renkmis taylim ya indirimde almam lzm bulursam:)

    YanıtlaSil
  2. akıllıca bir uygulama şekli rengine ise bayıldım:)

    YanıtlaSil