BLOGGER BULUŞMALARI MİMİ

Merhabalar,

Her zaman dediğim gibi mim yapmayı, okumayı çok ama çok seviyorum. Ve yine Bir Dilim Limon bloğunun sahibi Merve'cim beni mimlemiş. Ben de hemen yapmak istedim :)

Hemen sorulara geçiyorum, çünkü beni çok heyecanlandırıyor :)


Blogunuzun adı:

Makyaja Yeni Başlayan Kız (yakın zamanda adımı değiştireceğim, bir isim aramıyor değilim .^.)

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?

İstanbul / Kadıköy

Blogger buluşmalarına katıldınız mı?

Ben blog açtığımdan beri henüz bir buluşma olmadı sanırım ya da ben kaçırdım. OIsa koşarak gidebilirim :)

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması gerçekleşse katılmak ister miydin?

Uuu beybi, en erken ben giderim:p Şaka bir yana seve seve giderim tabii ki!

Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı?

Bu sanırım anlatsam roman olur cinsinden bir soru olmuş. Bence blogger dostu firmaların bilgililerinden katılım olan bir toplantı olmasını isterim. Bilgiye açlığımdan sanırım yeni şeyleri öğrenmeyi çok isterim :)

Merve'cim! Çok ama çok teşekkür ederim bir kez daha sana :)

Benim de mimlediğim arkadaşlarım;


Blogger etkinliğinde ki arkadaşlarımı daha yakından tanımak isterim :)

Bunun dışında tanımayı çok istediğim bir insan var :)


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Ben de okudum seninkini, ben de memnun oldum :)

      Sil
  2. O değilde blogger etkinligimize 3 gün kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hazırladım ya çok manyak bir şey oldu, ben çok eğlendim yaparken bu sefer geçen haftadan daha heyecanlıyımmm :)))))

      Sil
  3. Canım mimlemeni yeni gördüm çok teşekkürleeer :))

    YanıtlaSil