Blogger Etkinliği#4 : Porselen Makyaj

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil  Ece, Merve, Özlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Bu sefer cidden en korktuğum makyaj çıktı bana, bugüne kadar en ufak fikrim yoktu ne olduğuna dair. Araştırmalarımı iyi yaptığımı düşünüyorum. Umarım sonuçta araştırmalarım kadar iyi olmuştu :)

Şimdi nasıl seçtiğime bakalım sonrada makyajıma :)


Taa daa 9. sırada Porselen makyaj.Bu sefer gülücük koyamadım yanına:)

Şimdi her zamanki gibi kullandığım malzemelere göz atalım :)


NARS - DUO Orgasm/Laguna
Maybelline Gel Eyeliner
Loreal - Lumi Macique
Diadermine - Lift Concealer
Avon - Super Shock 
Revlon - Brow Set
Ecotools, The Balm, RT - Fırçalar

Şimdi bakalım nasıl yapmışım, olmuş mu ?:)





Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

30 yorum:

  1. Makyajını çok beğendim canım. Harika görünüyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çilsiz kendimi çok garip hissediyoruuum:))

      Sil
  2. Harika olms tatlim bayildim tam benlik bi makyaj olms:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sana çok yakışııır:) Teşekkür ederim güzellik!

      Sil
  3. Tam porselen cilt olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Ezgiii çok yakışmış kesinlikle daha sık yapmalısın :)

    YanıtlaSil
  5. harika!! porselen makyaj budur. Bayıldımm !! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi utanıyorum :/ Çok teşekkür ederim!!<3

      Sil
  6. harika olmuşsun porselen bebek gibi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu ettin benii, utandım ama:/ Çok teşekkür ederim çok çok <3

      Sil
  7. muhtesem olmus nasıl yaptın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok fazla kapatıcı ve fondoten karışımı kullanarak. Resmen kat çıktım yüzümde:)))))

      Sil
  8. Porselen makyaj bir başka olmuş ,bana diodun yaa asıl sen taş gibi olmuşsun güzellik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim seni! Tatlım ben makyajla taş oluyorum, senin doğal halin ;):)

      Sil
  9. Harika :)
    Kusursuz bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yorumunu silmişsin ama o çok daha güzeldi, içten yazdığın nasıl da belli :) Teşekkür ederimm:**

      Sil
    2. Biraz öküzümsü bi tepki verdim diye düşündüm :D
      Ama sen istersen tekrar yazarımmmm,ilk gördüğümde OHA dedim cidden :)
      Çok güzel olmuş <3

      Sil
    3. Heehe problem değil içinden geleni söylemişsin işte en güzeli :) Ben geçen MAC'te makyaj etkinliğinde herkesin içinde oha demiş bir insanım o yüzden anlıyorum senii=))

      Sil
  10. mükemmel olmuş ya ellerine sağlık!! :)

    YanıtlaSil
  11. Piştiii:)) pişti olmuşuz bu hafta :)) çok güzel görünüyorsun tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama senin ki o kadar güzel ki yanında sönük kaldım :( :))))

      Sil
  12. Harika görünüyorsun:) bu makyajın videosunu da isteriz isteriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yapmam 1 saatten fazla sürdü, yine yapmaya çalışırım ama video baya uzun olabilir:/

      Sil
  13. porselen makyaj budur işte, gerçekten harika olmuş, bayıldım

    YanıtlaSil
  14. Oyyyyy ezgi bayıldım ya sana koyu göz makyajları çok yakışıyor valla daha çok yap:):)harbi çilsiz bana da tuhaf geldi birden ama bebek gibi olmuşsun:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm<3 Çilsiz olmak çokk kötüymüş insan alışınca vazgeçemiyor :) Bebek olan sensin!:)

      Sil