Kozmetik Dışı #1 : Diziler

Merhabalar,

Sanırım ilk defa kozmetik dışı bir post hazırlıyorum. Bunun nedeni ise sanırım bayramda dizi arayışı içine girip sonunda Twitter'dan aldığım yardımla yeni dizilere başlamış olmam. Siz de eğer dizi kıtlığı çekiyorsanız size yararı olsun istedim. O halde kısa kısa özetle başlıyorum, ilk defa dizi anlatmaya çalışacağım sürçü lisan edersem affola :) Umarım beğenirsiniz :)

Pretty Little Liars 


 5 genç kızın hayatını anlatıyor. İçlerinden biri öldürülüyor ve sonrasında 4 kişiye musallat olan A isimle kişinin kahramanların başına açtığı olayları anlatıyor. 

The Carrie Diaries


Sex And The City'nin Carrie'sinin gençlik zamanlarını anlatıyor. Klasik bir Amerikan dizisi. 

Covert Affairs


Eğer Chuck'ı izlediyseniz bu diziyi de beğenirsiniz. Annie'nin eğitimi yarım kalıp kendini CIA'in içinde bulmasıyla başlayan dizi, aşk, entrika ve aksiyon dolu. (Sanırım bu tanımlamayla kendimi aştım:))

New Girl



2. sezon itibariyle daha komik olan 3 erkeğin yanına ev arkadaşı olarak taşınan Jess ve diğerlerinin hikayesini anlatıyor. Ciddi anlamda bu kadar şapşal 4 insanın bir araya gelmesi çok komik oluyor:)

Revenge 


Ülkemizde de uyarlaması yapılan Revenge (İntikam) Emily'nin babası öldürenlerden intikam almasını konu alıyor. Sürükleyici bir dizi, özellikle bütün bölümleri benim gibi ardarda izlerseniz tadından yenmez:)

The Crazy Ones


Henüz 4.bölümü olmasına rağmen Robin Williams için başladığım dizi. Çok hızlı konuşmalarına rağmen izlemesi çok zevkli. Baba-kız reklam ajansında çalışıyorlar ve orada yaşadıkları komiklikleri konu alıyor.

Perception 


Şizofren ama aynı zamanda çok zeki olan bir tıp profesörünün FBI'a yardım etmesini konu alıyor. Hem aşk hem suç hem de aksiyon olan izlenesi bir dizi.

Hart Of Dixie


NY'de doktor olan ancak insan ilişkilerinde ki başarısızlıkları nedeniyle babasının muaynehanesine sürülen Zoe Hart'ın yaşadığı olayları konu alıyor. Tam bir kasaba dizisi :)

Tabii bunların dışında ; How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Two And a Half Men gibi kült dizilerden bahsetmeye gerek duymadım. Eğer hala bu 3ünü izlememiş olanlarınız varsa şiddetle tavsiye ediyorum :)

Bunların dışında bitmiş bir çok dizi var ancak onlara hiç girmedim :) Size yararlı olabilirsem ne mutlu :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Tammm istediğim bir yazı olmuş. Uzuun zamandır hangi diziyi izlesem hangisi bana daha çok hitap ediyor diye düşünürken bu yazıyı görmek harika oldu. Covert affairs ve New girl'e başlayacağım. Yazı için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, bunların hepsini gözüm kapalı tavsiye ederim. Beğeneceğinden eminim:) İyi seyirler şimdiden :)

      Sil
  2. Robin Williams için The Crazy Ones'a başlayacağım ben de :) Unutmuştum,blogunda görmem iyi oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma bazen telefona geliyor yorumlar pc başına geçince unutuyorum cevap yazmayı :/ Çok hızlı ve çok deli konuşmaları var, mutlaka izlemelisin, tavsiye listemin başında :)

      Sil