Halloween Tutorial #1

Merhabalar,

Bayram tatili fırsat bilip bir çok video çekmeye çalışıyorum. İlk olarak yayınladığım video ise, benim seyretmeyi çok sevdiğim ve yapmayı çok istediğim bir tutorialdı. Ve ben bir MUA değilim, profesyonel hiç değilim o yüzden yorumlarınızı lütfen bunu göz önüne alarak yaparsanız sevinirim. Ben yaparken çok eğlendim, izlerken de azıcık beğendim ve bunun devamı da gelecek baştan belirteyim :)


İyi seyirler :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Telif sebebiyle ülkenizde izlenmiyor diyor. Türkiye'deyim ama ben:/

    YanıtlaSil
  2. Düzeldiğini sanıyordum, yine aynı şeyi mi yapıyor? Anlamadım gitti. Şimdi yeniden düzenliyorum umarım düzelir. Teşekkür ederim bilgilendirme için..

    YanıtlaSil