Halloween Tutorial #2

Merhabalar,

Öncelikle bu postun bir video değil, fotoğraf içereceğini belirtmek isterim. Aslında videosu vardı ancak benim ciddi anlamda salaklığımdan ötürü videoyu silmiş bulundum. Yine de fotoğrafları olduğundan yer vermeden geçmek istemedim. Kullandığım malzemeler ve yapılışı aslında normal makyajdan farklı değil. Eğer sormak istediğiniz bir şey ve ya yorumunuz varsa yorum bırakmaktan lütfen çekinmeyin!

Ayrıntıya girmeyi istemiyorum o yüzden sorunuz varsa seve seve yanıtlarım!

Şimdi sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum!





Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. Çok eğlenceli yaa :D gözlerinin altınıda mosmor yapsaydın tam bir vampir :) Ellerine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aslında mor ama fotoğrafta çıkmamış, işte silmeyeydim iyiydi videoyu::(((

      Sil
  2. Kız< ezoo allah seni napmasın emi !! bune hal ay korktuuum git sen makyöz falan ol plastik makyaj yap buralarda harcanma bizide korkutmaaa nütfeen :}}

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahahha korkutabilmem iyi bir şey aslında :pp Çok teşekkür ederim güzel yorumun için tatlımmm:)

      Sil
  3. vaaovv harika olmuş canımm :)

    YanıtlaSil
  4. Valla süper ya :):)videonun silinmesi kötü olmuş:( ama fotoğraflar süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye değişik şeyler yapacağım nihouhuhaha :)

      Sil