Ürün İncelemesi#67 / Review#67 : Concealer by H&M

Merhabalar,

Ürün incelememe bu sefer H&M'in kapatıcısıyla devam ediyorum. H&M'den aldıklarımdan sadece kirpik kıvırıcısını çok rahatlıkla kullanmanız için gözüm kapalı önerebilirim. Onun dışında da dün gördüğüm bir allığı önerebilirim. Almadığım için yorum yapmıyorum ama bir tane kırmızımsı/koyu pembe bir allık gelmiş. Onun pigmentasyonu çok iyiydi. Her neyse biz esas konumuza dönelim; Concealer by H&M.

Süngerli aplikatörüyle aslında benim için bir tık önde başladı. Ancak maalesef devamı öyle gelmedi. Ben rengini düzgün seçemedim baştan onu belirteyim çünkü testerları her renk için yoktu. Dün baktım hala yoktu Brandium'da ki H&M'de. İlk baktığınızda ufak boyutu sayesinde çabuk bitecek bir ürün şeklinde. Gerçi kapatıcılık sağlamak için ben bolca kullanmak durumunda kaldım. Göz altıma sürüp bir süre bekledikten sonra dağıtıyorum ki belki biraz kapatıcılık sağlar diye. Ama hiç bir şekilde KAPATICILIK vermiyor!


Aşağıda da görebileceğiniz gibi, göz altımdaki morluğum ne güzel el sallıyor bize değil mi? Mor olmayan yerlerde kapatıcılığı orta/morlukta sıfır ! Bu özelliği yüzünden elim gitmez oldu artık buna. Göz altlarımda her zaman morluklar olduğu içinde kullanamadan bir kenarda duracak maalesef. Altına corrector kullanayım dedim ama hele de yine sıcaklar bastırmışken, sür çık en ideali geliyor ve elim correctora da gitmiyor!


Ben H&M'in hiç bir renkli kozmetiğinden memnun kalmadığım için bir daha almayı düşünmüyorum. Eğer almaya niyetiniz varsa sizinde, 9 TL'ye başka markalardan indirim zamanı daha iyilerini alabileceğinizi belirtir, bugünlük konuşma hakkımı sonlandırırım :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Brandium H&M'de ki kozmetik yeri çok kötüydü ya her şey yerlerde falan kırılmış:/ kötü olmuş iyi çıkmaması ama neyseki çok pahalı değilmiş:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden Brandium bu konuda çok kötü, dün hele daha da berbattı kozmetik reyonu. Sonradan karar verdim, rengi açık fondotene katacağım :))

      Sil