Blog Satışı

Merhabalar,

Bu hafta sonu ilk defa bloğa yazı girmedim, bu bloğu açtığımdan beri (Gezi Olayları hariç.) ilk defa oldu. Resmen kendimi eksik hissettim, nasıl bir bağımlılıkmış bu?!? İyi ki blog sahibiyim diye düşündürttü bu durum bana kendimi. Ben buralarda olmayı, oralarda bir yerde birilerinin beni okuyor olduğunu bilmek o kadar güzel ki, sanırım bunu hiç bir şeye değişmem...



Neyse efendim, bu kadar acıtasyondan sonra esas konumuzu açıklamak istiyorum. Bildiğiniz gibi diğer tüm blog satışlarımda "bu son" dedim durdum ancak yurt dışına gitme durumum ortaya çıktı. Şu anda işlemlerle uğraşıyorum. Oraya gitmeden hem son kez dolabımı temizlemek hem de yeni şeylere yer açılmasını sağlamak istiyorum. Çoğu satıştaki ürünüm 1 yada 2 kez kullanılmıştır. Çoğu da bana hitap etmeyen ama sırf "benimsin bebek" mantığıyla alınmıştır.

O yüzden uygun fiyatlarla ürünlere sahip olmak için burayı tıklayabilirsiniz. (Diğer blog satışlarından kalan ürünlerde de indirim yaptım onlara da bakmayı unutmayın emi)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Nereden göreceğiz ürünleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda burayı tıklayın dediğim yerden girebilirsiniz :)

      http://mybksatis.blogspot.com/2013/11/duzenlenmis-buyuk-blog-satisi.html

      Sil
  2. Yurt disindan alacagin urunleri merakla bkliyorumm..keske bnde gidebilsem heralde 1 valiz urnle donerim..ama senn blog satslarinida cok seviyorum. Hem uygun fiyatli (öğrenci ler icin tabi) hem de urunler cok iyi durumda geliyor..

    YanıtlaSil