Ürün İncelemesi#89 / Review#89 : MAC Technakohl Brownborder

Merhabalar,

Bugün sizlere yaklaşık 2 ay önce aldığım ancak henüz baya baya kullanıp konu hakkında bilgilendiğimi düşündüğüm ve yakın zamanda da siyahını aldığım MAC'in bu göz kaleminden bahsedeceğim. Aslında ben bir göz kalemine çok uçuk fiyatlar verme taraftarı değildim. Daha sonra düşündüm, gidip Flormar'dan bir göz kalemine 20-25 lira vereceğime biraz daha verir, MAC'ten alırım dedim ve iyi ki de öyle yapmışım diyorum.


Uzun yıllar kahverengini hiç sevmezdim, ne makyajda ne de kıyafette. Sonra sanırım büyüdüm biraz daha akıllandım ve hem kıyafetimde hem de makyajımda kullanmaya başladım. Şimdi ise her ikisinde de kahverengi kullanmaktan vazgeçemiyorum.


Ancak gelin görün ki eyeliner ve kalem de göz üzerime siyahtan başka renk kullanamıyorum. Hatta indirimden Maybelline'in siyah pembe ışıltılı eyelinerını aldım onu da kullanamıyorum o derece sadece siyah seviyorum. Ama bunu ne olarak mı kullanıyorum? Gözlerim zaten küçük benim, göz içine siyah kalem çekince doğal olarak iyice küçülüyor, bazı zamanlarda alt kirpik diplerime açık renk süresim de gelmiyor. İşte o zaman bu koyu kahveye yöneliyorum ve gerçekten çok güzel durduğunu düşünüyorum.


Eğer sizde bazı zamanlarda sert bir görüntü istemediğinizde alt ve üst kirpik diplerinize kahverengi bir göz kalemi çekerek yumuşatabilirsiniz.:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Benim koyu kahve bir kalemim vardı ama kayıp aynı marka burda olmadığı için alamıyorum da bulamazsam bunu alabilirim gayet güzel gözüküyor ve bu seri yumuşacık :) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma biraz geç yazıyorum cevap, normalde böyle gecikmem:/
      Gerçekten yumuşaklık bakımında güzel bir seri, kalıcılığı da iyi gibi. Bir kaleme bu kadar para verilir mi bilmiyorum ama almış bulundum bir kere:)

      Sil