TAG : I Heart Drugstore / Dragstore Ürünlerini Seviyorum

Merhabalar,

Son zamanlar çok fazla TAG videosu çektiğimi farkındayım, videoda da anlattığım gibi hem gün ışığını yakalayamam hem de fotoğraf makinemde ki sorundan kaynaklı olarak bu aralar TAG videolarına ağırlık verdim. Umarım sıkılmıyorsunuzdur, yakında çok yakında yeni bir seriye başlayacağım, o zaman sanırım daha çok beğeneceksinizdir :) Beni izlemeye devam edin anacığım :)

Videoda 8 tane drugstore sorusuna verdiğim cevapların ürünleri bu aşağıdaki fotoğrafta! Eğer soruları ve cevapları merak ediyorsanız eğer videoyu izleyiniz :)



Ürünlerin adlarına tıklayarak daha öncelerde yazdığım yazılarını okuyabilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

The Balm - Balm Jovi
The Balm - Nude Tude
The Balm - Hot Mama
Bioderma - Sensibio H2O
NYC - 14 hour Fondoten
Avon - 4'lü far

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. Tag videolarini ayri bir seviyorum, bence cok daha guzel oluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni:)

      Sil
  2. Ben senin videolarını çok seviyorum, özellikle TAG'leri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, rahatladım gerçekten bunları duyunca :)

      Sil
  3. yaşasın drugstore'lar diyorum ben de:))) rimmel match perfection'ı merak ediyordum bakıyorum hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi ki varlar :) Hele indirim zamanında :))

      Sil
  4. Nude tude benim en sevdiğim paletlerden biri çok çok seviyorum, bioderma da artık klasik oldu benim için:):):) bu arada hiç rimel yok mu drugstore sevdiğin merak ettim koymamışsın:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaooo ben de sen söyleyince farkettim :) Ben hepsini seviyorum ama Maybelline diyebilirim yine de:))

      Sil
  5. Hahahahah :)ben maybelline kullanmamıştım aldım ama açmadım merak ediyorum nasılmış maybelline rimeller:):)

    YanıtlaSil