Biz Bloggerlar Buluştuk #syafroditeventi

Merhabalar,

İlk blog yazmaya başladığımda amacım kullandıklarımı yorumlamaktı sadece. İzleyicilikten blog yazarlığına değil direk blog yazmayla başladım ben. İlk zamanlar çok acemiydim (hala öyleyim gerçi) insanların birbirlerine "canım tatlım" şeklinde hitap ettiğini gördüğümde bir gün ben de böyle olabilecek miyim diye düşünüyordum. Sonra zaman geçtikçe hiç görmediğim ama çok sevdiğim insanlar oldu. Ben de dedim sanırım hayallerim gerçek oluyor. Sonra yine zamanla bu tip organizasyonları gördükçe, gidenleri gördükçe gitmiş kadar mutlu oldum. Daha sonra mail kutuma bir davetiye düştü ve düşünmeden geleceğimi söyledim. Çünkü uzun zamandır tanışmayı istediğim insanlar vardı. Blog aleminin "starları" olarak nitelendirdiğim bir çok insanla tanışacaktım daha ne olsun:) Bu kadar iç dökmeden sonra bu organizasyonu gerçekleştiren, emeği geçen haftalarca didinen Sevinç ve Yasemin'e sonsuz teşekkür ediyorum.


Herkesi ama herkesi tanıdığım için çok mutluyum:)

Bundan sonrası baya baya fotoğraflı olacak, çünkü öyle bir hediyeye boğulduk ki ben çıkınca LCW'den bir erkek spor çantası almak zorunda kaldım ki onlara da sığmadı. Bunu gıcıklık olsun diye söylemiyorum ciddi anlamda Sevinç ve Yasemin bizi hediyeye boğdular:)

Öncelikle Dejavu Kafe ve tüm çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Çok kibar ve ilgili davrandılar. Tam Bakırköy tren istasyonunun yanında bir mekan, şimdi bir de raylar yok tren geçemiyor, alacaksın kahveni sigaranı kafayı dinleyeceksin mekanı :)


İlk olarak ByIvan Pastanesi'nden çok güzel bir süprizle başladık etkinliğimize. Çok teşekkür ederim ince düşünceniz için, gerçekten tadı da görüntüsü kadar müthişti!


Adım soyadım çok aynıdır benim:p Tabii hemen Selin'ciminkini de aldım ve fotoğrafladım :)


Daha sonra ise Ceres Kozmetik bize ürünlerini tanıttı ve birer küçük hediye verdiler. Ürünler hakkında bir çok arkadaşım soru yağmuruna tuttular konukları :) 


Fotoğrafları firma firma çekmeyi akıl edemeyen ben, aşağıda hem Ceres markasının ürünlerini hem de Krauterhorffmarkasının bacak kremini görüyorsunuz. :)

Bütün ürünler için tek tek aynı şeyi söylemek istemiyorum o nedenle, kullandıkça bütün ürünler hakkında ki düşüncelerimi blogta bulabileceksiniz:)


Daha sonra yine bir misafirimiz geldi :) Bu sefer Osis'ten saç uzmanları, saç yapımıza uygun hediyelerimizi verdiler. Hepimizin adına özel olan bu hediye cidden çok güzel geldi bana :)


Burada da Osis ve Cyrene markasının şampuan ve saç kremini görebilirsiniz :) Cyrene çok ince düşünerek şampuanlarımızın üzerine adlarımızı yazmış ama o heyecandan ben Özlem'inkini almışım. Kendimin ki kimde hala bulamadım :/ Lütfen kimde Ezgi yazıyorsa söyler misiniz aaaa:)))


Şimdi ise ağzımızı sulandıran ürünlere bakalım nelermiş :) 

İşte Nesfit ! Beni takip edenler bilir, ben rejimimi uzun zamandır Nesfit ile yapıyorum. (Bilmeyenler için tık tık ve tık tık) O yüzden ne diyebilirim ki çok sevinçliyim :) Ayrıca bundan sonra kasemde yerim "sütlümü" :))

Arkaya saklanmış olanlar ise kilomun baş belaları, son zamanlarda tatlıya sardım bu hiç iyi olmadı dostum! Şaka bir yana Ice Tea Şeftaliyi götürdüm bile en çabuğundan :) Dr. Oetker'e çok teşekkür ediyorum!:)


Dün akşam kalem kesme makarna bitti bile :) Ki biz 2 kişiyiz evde, değişik soslar yemekler olaylaa olaylaa :) Teşekkürler Filiz Makarna, benim gibi bir karbonhidrat delisine en güzel hediyedir :)

Şu arada duran, mis gibi tereyağ kokan Becel, yeme de yanında yat e mi :))


Africology ! İlk defa duydum desem ne dersiniz? Ben şahsen kendimi çok kötü hissettim, sunumlarında ki zerafeti, kutudan yayılan kokuyu ve içerisinde koydukları 4 adet ürüne resmen bayıldım.


Sanırım 4 ay bir daha ped almam bunlar sayesinde :) Ben maalesef alışkanlıklarından kolay vazgeçemeyen insanlardanım. Kolay değil, hiç! O yüzden Kotex ve Molped'i ilk defa deneyeceğim, bu yüzünden hem heyecanlı hem tedirginim. Bitenler videosunda detaylı bahsedeceğimden emin olabilirsiniz :)
anne bebek dergisi ise iş arkadaşıma gidiyor, bebek olacakta :)


Şimdi gelelim bonkor olan bir başka firmaya, Dore Çorap. Hep kullandım zaten Dora çorap, bize de 5 tane farklı ürün getirmiş, çalışan bayanların en büyük ihtiyacı:)

Veee benim gibi defter/kalem çılgınına ikisini birden verirseniz ne olur, kullanmaya kıyamayıp saklar. Resmen kullanamam ben bunu, çok güzel. Teşekkür ederim Panel Kırtasiye, çok incesiniz:)


Son zamanlarda, saç, kaş ve kirpik için yağ karışımları kullanıyordum. Elimde olmayan 4 adet daha yağ oldu, en kısa zamanda kullanım alanlarına göre kullanıp değerlendireceğim Doa Kozmetik'ciğim. :)


Koi Tokyo , yine daha önce denemediğim ama sunumu ve içerisindekilerle beni büyüleyen bir marka oldu. Göz kremim bitti, dün kullandım, incelemesi yakında sizlerle :) Büyük olan yüz yıkama jeli, küçük olanı ise nemlendiricisi, hepsini yerim!:)


Şimdi gelelim bizi güzel kokutmak için uğraşan markalara. Hangi birinden bahsedeyim? Bence sırayla gideyim en iyisi :) Haksızlık olmasın çünkü :) İxora, parfümü annem koklar koklamaz elimden aldı, kokusu güzeldi ama :// napalım işte anne sevgisi :) Kolonya şirket masamda artık, teşekkürler :) 
Yolda dayanamayıp erkek arkadaşımın açtığı ve açar açmaz kokusuna bayıldığı Caldion parfüm ise Hunca Life'ın bize hediyesiydi, hemen başladım yani kullanmaya. Koku tarif edemeyen biri için kötü bir durumda kaldım şu an:/
Ve son olarak tabiri caizse "yılların eskitemediği" Eyüp Sabri Tuncer, bu limon kolonyası da yatağımın baş ucunda bana eşlik edecekler :) Değişik kokudaki ıslak mendiller ise artık çantamda**


Ve muhteşem süslemeleriyle İnanır Grup, çok merak ettiğim Babor markası, Sothys, Thalgo ve buraya koymayı unuttuğum Nubia hediye çekiyle bizi baya şımarttılar. 


Ve bu güzellikte, tam benim rengim "bordo", ilk Kryolan ürünüm bu benim, en kısa zamanda yazacağım yazısını tabi ki! Teşekkürler İnanır Grup!


Blogger dostu güzel Turuncu Kasa'da bizleri unutmamış ve çok güzel 3 ürünle dahil olmuş organizasyona. En baştaki mineral su -ki çok severim- ortada ki gözenek temizleyici ve krem ile bizi yine mutlu ettiniz :)


Yine ilk defa deneyeceğim M.Asam fondoteni de Fulser bizim için seçmiş. Çok teşekkür ederim, hep söylediğim gibi kullandıkça yorumlarımla başınızı ağrıtacağım :)


Biodermasız blogger mı olurmuş canım? Hıh yani :) Bizi Bioderma'sız bırakmayan Kozmopoli, çok teşekkür ederim :)


İlk defa bir organizasyona dahil olduğunu düşündüğüm (yanlışsam lütfen düzeltin) The Body Shop! Bunlar da benim ilk ürünüm The Body Shop'tan, yalnız içindekiler anneme gitti bile. Kırmızı meyve ve türevlerinin kokularına alerjim olduğu için kapağı açar açmaz gelen kokudan hapşırmaya başladım (aslında bu iyi bir şey, eğer benim gibi değilseniz bu kadar yoğun kokulu lip balm bence bulamazsınız bundan başka) annem kullandıkça onun ağzından yorumlarını aktaracağım. Teşekkürler!


Yine bir blogger dostu Pastel, geçenlerde yeni serilerinden (Fall) oje almaya gidip yaz koleksiyonundan kum efektli ojesinden alıp çıkmıştım, bu çok süper oldu :) Allık ise sanırım yeni yaz koleksiyonunda 10 ve 15 numaralarını çıkarmışlardı, bu ise 17, deneyip göreceğiz hepsini :)


Ve son zamanların popüler markası Match Kozmetik! Pratik göz makyajı hediye etti bana, çok ilginç bir şey, bunu mutlaka videoya alacağım :)


Ve aslında çok sevdiğim ama Türkiye'de ki kozmetik fiyatlarının dengesizliğinden dolayı almadığım Alix Avien! Ciddi anlamda bonkör davranıp, diğer bloggerlara gönderdiği paketten göndermiş. En çok keçe uçlu eyelinerı merak ediyorum, bir de far tam benlik şekerim!:)


Ve yine ilk defa deneyeceğim (kendimi çok cahil hissettim bir anda :/) Jane Iredale pürüzsüzleştirici  makyaj bazı! Tam da Smashbox'ı elden çıkarmışken çok iyi geldi bu. Çok teşekkür ederim Ross Pharma !


Ve daha önce şurada bahsettiğim sevgili saatiniyarat.com'a da çok teşekkür ederim. 24 Kasım bizim yıl dönümümüz ve o yüzden erkek arkadaşıma süpriz yaparak bu saati tasarladım ve her gün kolumda, çok güzel oldu o yüzden çok mutluyum :)

O ne öyle siyah siyah kıl! Normalde öyle değildir, kesin ışıktan kesin!

Tüm hediyeler bir yana bu hediye bir yana! Neden derseniz, el emeği göz nuru bu güzellik. O kadar sevdim ki kullanmaya kıyamam ben, sanırım bunu ömrüm boyunca bu şekilde saklayacağım. Çok teşekkür ederim Gözde'cim, eğer siz de neler yaptığını görmek istiyorsanız Pembe Köpük Tasarım'ı bir ziyaret etmelisiniz:)


Erken ayrılmak zorunda olduğum için o güzelim pastayı kaçırdım, şimdi fotoğraflarına bakıyorum da resmen için gitti yahu :/ Neyse efendim, kargoda yaşanan sorunlardan ötürü, Mihera.com'un bizler için hazırladığı paket gelmedi ama mihera.com'dan gelen Reyhan Hanım o kadar sevimliydi ki, tam çıkarken kartvizitini verdi ve hediyeleri kargoya vereceklerini söylediler. Henüz gelmedi ama geldiğinde onu da paylaşacağımdan emin olabilirsiniz :)

Bunlar dışında yine benim erken ayrılmam ve kimsenin benim erken çıkacağımı beklememesi üzerine sponsor olan Eeose, City Beauty Güzellik Merkezi ve Harangvolgyi'nin ürünlerini deneme fırsatını kaçırmış oldum ancak çok teşekkür ediyorum sizlere de bize verdiğiniz destek için. Bunlarla ilgili detaylı bilgileri diğer katılan blogger arkadaşlarımdan alabilirsiniz.

Organizasyonu gerçekleştiren sendeincel.blogspot.com Sevinç ve biricitinyeri.blogspot.com Yasemin'e bir kere daha teşekkür ediyorum.

Katılan bloggerların listesi de burada, onlara da göz atmayı unutmayın olur mu?

istkazanbenkepce.blogspot.com/

Yanımızda olan basın mensubu arkadaşlara da teşekkür ederim. İnternet gazetesindeki yazı için burayı ve burayı tıklayabilirsiniz :)

Ayrı ayrı hepinizi tanıdığıma çok ama çok mutlu oldum, tekrar görüşmek istiyorum sizlerle :*

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

20 yorum:

  1. Bende gitmek istiyorum böyle eventlara:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de gittiğim ilk buluşmaydı:)

      Sil
    2. Canım iyi ki geldin ve tanıdım seni en kısa zamanda tekrarlayalım sevgiler :)

      Sil
    3. İyi ki beni de davet ettin, çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Ne güzel ve bereketli bir buluşma olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyleydi bu zamana kadar gördüğün en bereketli eventti :)

      Sil
  3. Seni tanidigima cok mutlu oldum canım tekrar görüşmek dileğiyle kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum<3 En kısa zamanda görüşürüz umarım :*

      Sil
  4. Erken ayrıldın dmei canım olsun görüştük ben masanın en başında oturan Keremin annesi sizleri tanıdığıam memnun oldum çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o giden bendim :/ Başka bir plandan dolayı gitmek zorunda kaldım ama yine de yüz yüze sizi tanımak çok güzeldi :)

      Sil
  5. müthiş bir etkinlik olmuş imrendim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  6. Çok eğlenceli geçmiş en çokta gözüm o muffinlere takıldı:):):)hahahah siyah kıl olayına çok güldüm bencede ışıktan o:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, cidden çok kötü değil mi ama:) Çok lezzetliydi cupcakelerimiz :))

      Sil
  7. canım cok memnun oldum tanıstığımıza ayağına sağlık :) tesekkurler geldiğin icin yine gorusmek uzere sevgiler opuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas ben çok teşekkür ederim, beni de davet ettiğiniz için. Tekrar görüşmeyi 4 gözle bekliyorum:)

      Sil
  8. Tanıştığımıza çok memnun oldum ^_^

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir etkinlikti tanıştığımızada çok sevindim cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok sohbet etmek isterdim, bir daha kesin :) Ben de çok mutlu oldum tanıştığımıza:)

      Sil