Blogger Etkinliği#5 : Hayali Karakter Makyajı

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil  EceMerveÖzlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Tüm yüz makyajı yapmayı son zamanlarda çok sever oldum o yüzden bu sefer de tüm yüzüme uygulayacağım bir makyaj yapmak istedim. Nasılsa adı üstünde "hayali karakter" öncelikle bakalım nasıl karar vermişim bunu yapmaya :)



Şimdi kullandığım malzemelerin neler olduğuna bakalım, sonra fotoğraflara geçeriz. :)


O kadar az şey kullandım ki, sonunda ben bile inanamadım :)

Sleek Eye Primer
Sleek Candy
Stila Krem Allık
Flormar Smokey Eye Pencil
Ecotools Fırçalar

Şimdi bakalım hangi fotoğraftan esinlenmişim :)


Benim versiyonum da bu şekilde oldu.





 Aslında korkutucu olmaması gerekiyordu Spiderman'ı yaparken ama nedense şu son 2 güldüğüm fotoğrafta ben kendimden korktum :/ Baksanıza gülen bir Spiderman :O



ps:Selin'cim sağlık sorunları nedeniyle bu hafta yapamadı, kendisine bir an önce acil şifalar diliyorum. 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

22 yorum:

  1. Waaaoooovvvvvvvv!!!!!!!! Harikasın! Bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Hep diyorum bu isin egitimini almalisin :-) Bayildim !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, ben de düşünmeye başladım:)

      Sil
  3. hepsinde olduğun gibi süpersin :)

    YanıtlaSil
  4. :) spider woman çok güzel olmuş çıkarması fena olacak gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spiderman değilim tabii, spiderwoman oldumdu ben:) Çıkarması çok fenaydı hiç hatırlatma:)

      Sil
  5. Cok yeteneklisin! Gercekten harika olmus

    YanıtlaSil
  6. Hahahahaahah =D "Hangi karakteri yaptı acaba?" diye düşünüyordum. Spiderman'i görünce " o.O " diye kaldım ama sonuç bildiğin mükemmel olmuş! Sen gerçekten aştın bence artık ^^,

    YanıtlaSil
  7. :)))) eheheh çok iyi ya hiç aklıma gelmezdi bu karakteri seçeceğin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda deli sorularla gezdim sonunda bunda karar kıldım, nedense kırmızı aşkı başladı bende:) Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Birşeyi itiraf etmeliyim şu ana kadar beğendiğim tek makyajın bu.Müthiş olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm yüz makyajlarım içerisinde mi yoksa günlük normal makyajlarımdan da mı en çok beğendiğiniz bu oldu? Geneliyse üzülürüm çünkü :( Ama tüm yüz makyajı diyorsanız da sevinirim:) Kendimi geliştirmeye çalışıyorum:) Teşekkürler

      Sil
  9. Yani kesin bundan para almıyorsan almalısın yada bir yerlerde çalışmalısın diyorum kuzumben başkada bişi demiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa yok kuzu ne parası, zevk için:) Uğraşıyorum kendi çapımda işte, çok teşekkür ederim ayrıca:)

      Sil
  10. Bence sen bu konuda bayağı başarılısın ve çıtayı oldukça yükselttin .Biz nabıcaz bakalım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şimdi ilk yaptığım 60lar makyajına bakıyorum da hiç beğenmiyorum. Ben el ve fırça kullanma yeteneğimin geliştiğini hissediyorum:) Ayrıca hepiniz çok güzel yapıyorsunuz, önemli olan bence kendimizi geliştirmemiz kii:)

      Sil
  11. Harika olmus yine emegine saglik:) ve coookkkk t.ederim guzel dileklerin icn ins hersey cok gzl olucak opuyorum cok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fıstığım! Sen bir an önce iyileş, sağlığına kavuş, tek istediğim bu!

      Sil